掃呢頁CODE去手機

2015年9月22日 星期二

蔡卓妍陳偉霆分手:蔡卓妍冇態眼紅紅 否認情變涉第三者 蔡卓妍,陳偉霆,阿Sa,



蔡卓妍冇態眼紅紅,否認情變因有第三者。

next 1/1 pre

見到阿Sa排練都手軟腳軟咁,絕對冇態。

next 1/1 pre

受訪時都眼紅紅。

next 1/1 pre

阿Sa開頭都冇乜笑容,連好姊妹阿嬌都表情僵硬。

next 1/1 pre

但記者一追問阿Sa點解唔笑,就即刻強顏歡笑。

next 1/1 pre

阿Sa前晚完成蘇州活動後由深圳匆匆返港。

next 1/1 pre

阿Sa上車時更被發現眼濕濕。

next 1/1 pre

有傳陳偉霆搭上趙麗穎。(資料圖片)

next 1/1 pre

蔡卓妍(阿Sa)和陳偉霆(William)突然結束五年情,阿Sa前晚獨自返港收拾殘局,情傷未愈的她昨日出席活動綵排全程零笑容,談及情變時更不禁眼紅紅!而William在宣布分手前接受內地傳媒訪問時,封嘴不提阿Sa兼激動地否認與內地女星趙麗穎撻着,並自爆情緒曾陷入低谷感到迷失。

  

組合Twins昨午到新蒲崗綵排無綫的慈善騷《星光熠熠耀保良》,是阿Sa自承認分手後首度在香港出席公開場合,吸引半百記者到場。現場所見,阿Sa比早前瘦了一圈,綵排時全程零笑容,神情落寞,跳舞時更手軟腳軟,狀態欠佳,接受電子傳媒訪問時更一度眼紅紅!

對於綵排狀態欠佳,阿Sa解釋是因記者在場有壓力,當被指全程笑容欠奉,她即時擠出笑容。記者指阿Sa強顏歡笑,她說:「完全唔係,多謝大家關心,我唔會畀呢件事影響工作。(分咗手幾耐?)唔講喇!有咩文字(分手聲明)講晒,大家有共識,希望唔想有無謂揣測。」問到分手是否因輿論壓力或來自粉絲的壓力?阿Sa說:「各方面壓力都有,但最心痛係見到粉絲互相攻擊,我唔介意有人攻擊自己,但心痛見到自己粉絲攻擊對方。(分手因為(兩人)見得少?)係又忙,要處理壓力都需要時間,咁樣係最舒服。」

與第三者無關

對於有指分手涉及第三者,阿Sa極力為William護航,她說:「由始至終都冇(第三者),絕對冇!我知佢嘅(為人)。(係咪William喺內地爆紅影響關係?)佢唔係咁樣嘅人,我識佢好多年,雖然依家唔係情侶關係,大家都係朋友,識佢咁多年佢唔係咁,我好清楚。(分手感可惜?)一切順其自然,由上天安排。」

阿Sa不肯回應分手後有否保持聯絡:「大家都係朋友,That's it!(下次拍拖繼續地下情?)都係順其自然。(有冇追求者?)冇呢啲閒情,真係好忙!(指分手係做宣傳?)唔係個個藝人都要靠呢啲宣傳,你哋唔問唔講就係最好嘅宣傳。」在旁的鍾欣潼(阿嬌)則開腔力撐表示有跟阿Sa傾偈,但內容不會透露,一切在心中。

蘇州返港落寞

宣布分手後的阿Sa寄情工作,前晚完成蘇州活動後由深圳匆匆返港,晚上十一時許由助手陪同下戴着口罩現身深圳機場時,有約廿名記者見到阿Sa出現即一湧而上,場面混亂,工作人員掩護阿Sa兼開路,記者連番追問她的心情和分手原因等問題,她只說:「要講嘅聲明講晒!唔該大家!」她和工作人員等候上車期間,亦有不少途人舉機影相,而阿Sa上車時更被發現眼濕濕,其後坐車直返九龍塘寓所。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!