網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月18日 星期五

《重播你有Say》戰況:瀏覽人次近3萬



雖然頭三位都係佢哋,但喺瀏覽人數上《尋秦記》第一,今次真係威威呀!

next 1/1 pre

煲劇是最佳減壓節目,深宵時段重睇經典劇集更已成為大眾集體回憶經典劇時段,向來緊貼娛樂熱話嘅《東網巨星》App,繼推出《港姐任你Like》後,今次同無綫搞搞新意思,於9月14號推出全新投票活動《重播你有Say》,於芸芸經典劇中嚴選十劇等大家畀Like,展開為期兩周的投票活動(截止投票日期為9月28日下午4時)。

連結如下:

http://on.cc/tvbdrama

縱觀第四日嘅投票戰況,去到9月18日晚上8點鐘為止,投票人數衝破3,000,而結果依然係鄭裕玲同黃子華主演嘅《男親女愛》領先,睇嚟大家都係好掛住小小強呀吓!第二同第三亦依然係《義不容情》、《尋秦記》,但原來喺投票人數同瀏覽量上,結果並唔一致,仲有啲出乎意料o添!點解架呢?

截至今晚8時30分嘅總瀏覽人數,已經達到2,9007人次喺瀏覽量上,竟然唔係《男親女愛》第一,而係《尋秦記》呀,《尋》以6,427人次撼低第二位得到6,146人次嘅《義不容情》,以860次之差成為最多人瀏覽嘅短片!咁喺投票上大幅拋離對手嘅《男》呢?就係有5,567人次,雖然攞唔到第一,但成績都非常唔錯!

不過同like數一樣嘅,就係頭三甲都係《男親女愛》、《義不容情》、《尋秦記》之爭呀!睇嚟呢三套劇有極多人追捧,不過只得一個冠軍架咋,所以咪話唔提你,快啲去投票啦,攞第二都冇用架!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!