掃呢頁CODE去手機

2015年9月19日 星期六

《重播你有Say》戰況:《流氓》包尾



想《流氓大亨》重播,仲唔快啲去投票!

next 1/1 pre

煲劇是最佳減壓節目,深宵時段重睇經典劇集更已成為大眾集體回憶經典劇時段,向來緊貼娛樂熱話嘅《東網巨星》App,繼推出《港姐任你Like》後,今次同無綫搞搞新意思,於9月14號推出全新投票活動《重播你有Say》,於芸芸經典劇中嚴選十劇等大家畀Like,展開為期兩周的投票活動(截止投票日期為9月28日下午4時)。

連結如下:

http://on.cc/tvbdrama

縱觀第五日今晚7點鐘,投票人數衝破3,500,而結果依然係鄭裕玲同黃子華主演嘅《男親女愛》領先,真係想睇子華神嘅劇重播,大家就唔好停手,努力出力第二同第三亦依然係《義不容情》、《尋秦記》!

截至今晚7時嘅總瀏覽人數,已經達到38,954人次比起尋日瀏覽人次升咗近一千!而喺瀏覽量上,依然《尋秦記》以8,369人次撼低第二位得到7,542人次嘅《義不容情》!《男》票數好勁,瀏覽暫得7,336人次!

頭三位位置沒有改變,而包尾嘅暫時就係《流氓大亨》,今日票數為192票,暫時得呢一套未過200票咋,已經持續包尾嘅《流氓大亨》,想有機會爬番上嚟,就需要大家支持喇,如果大家好想睇《流氓大亨》重播,快啲去《東網巨星》Fcaebook投票喇!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!