網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月21日 星期一

謝婷婷同霆鋒只談煮食 唔會傷心Share 霆鋒,謝婷婷,婷婷,謝霆鋒,



婷婷完全唔知哥哥霆鋒公司蝕錢一事,因為佢哋多數只講煮食,唔會訴苦!

next 1/1 pre

婷婷笑言曾經同哥哥談過分手,不過對方畀嘅意見冇用!

next 1/1 pre

但係開心事就會Share!

next 1/1 pre

有時都係聽人講先知屋企事,但佢唔會信人講!

next 1/1 pre

兩兄妹嘅嘢,係好難講嘅!

next 1/1 pre

藝人謝婷婷出席時裝活動時,被問到胞兄謝霆鋒的製作公司,於香港連續虧蝕兩年一事,她坦言自己全不知情,並笑言:「佢間公司已經開咗八年,但我都係喺佢公司嘅開幕活動上面,先知原來佢有公司。」她表示哥哥即使遇到不開心的事,亦甚少與她分享,二人的話題只圍繞煮食。問到有否發現霆鋒顯得悶悶不樂?她說:「我有兩個月冇見過佢,每次見佢都係煮嘢食(輕鬆)嘅心情。(哥哥唔想你擔心?)唔知佢有冇同父母講,不過我由細到大都唔知,好多時都係透過其他人口中得知屋企人嘅事。不過我唔會信,又唔會問返家人,所以都係唔知。」

而問她分手時曾否向哥哥訴苦?她坦言試過一次,可是對方反應並不熱烈,而且他給的意見自己亦用不上。那哥哥會否跟她分享開心事?她表示:「開心嘅嘢一定要分享,唔開心就好少分享,佢身邊都有好多專業嘅人去幫佢。我諗就算我到80歲,佢都仲當我係小朋友,不過呢幾年已經好咗少少啦。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!