網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月19日 星期六

經歷離婚風波 胎盤前置 盛女Whitney 誕7磅女 Whitney,





其他影片:>>






兩年抱兩的Whitney,去年誕下長子Chalmers後,今年2月宣佈再有喜陀B女,預產期下月初。不過,Whitney昨日中午向本報報喜,原來昨早已誕下7磅重的B女,母女平安,Whitney亦有在instagram留言:「出來了!」與大家分享她再榮升人母的喜悅。

Whitney昨日接受電話訪問,表示老公莊家傑有陪入產房:「老公有入產房同埋幫囡囡剪臍帶,我仲因為太痛,一直鍊住老公,佢頸、背同手都俾我鏈到實晒,我知佢好痛,可能都損晒,但老公都好好,全程都冇縮開,一直忍痛畀我鍊住。」Whitney續說:「我預產期本來係10月,所以一早已經執好咗『走佬袋』,準備隨時去醫院,點知噚晚(即前晚)沖涼時,突然覺得自己好似穿咗羊水,初初都唔肯定嘅,以為自己係失禁,但又好似唔似喎,諗諗吓都係即刻去醫院,醫生檢查後證實真係穿咗(羊水)。」

第一胎都順產生的Whitney,早前在產前檢查時發現今胎有胎盤前置問題,一直都擔心要開刀,幸好一個月之前再檢查,發現胎位已經向上升,所以照原定計劃順產。Whitney表示:「今次好痛呀,比起生第一胎真係痛好多倍,本來醫生想幫我打笑氣止痛,但因為已經開到兩、三度唔可以打,加上我穿咗羊水,所以打催生針生,最後生咗兩個幾鐘就生咗。」Whitney續謂:「囡囡會同哥哥一樣飲母乳,今朝餵母乳佢仲好好胃口,好似好肚餓咁,好好笑。總之見到囡囡健健康康出世,幾痛都覺得好值得。」

婚後的Whitney一直與老公莊家傑表現恩愛,惟今年5月,她忽然在社交網貼文宣佈離婚,還指這是最好的解決方法,幸好夫婦二人為挽救婚姻,之後一齊約見婚姻輔導員,一切雨過天晴,Whitney還表示與老公感情增進不少,更讚老公比以前更加懂得包容、體諒及關懷她。

Whitney早前孖老公莊家傑影大肚相,昨日她順產誕下7磅重的細女。 Whitney表示會餵囡囡飲人奶。
Whitney榮升第二任媽咪,昨午在ig放囡囡小手相報喜。 莊家傑昨日陪老婆入產房,一臉慈父的抱着愛女。 Whitney今年5月為大仔提早舉行一歲生日會。
鍾意就快D Share啦!