網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月21日 星期一

William與維吾爾族靚女鼻貼鼻 網民受落:在一起﹗





其他影片:>>






陳偉霆(William)依家喺內地爆紅,經常同好多唔同嘅內地女星合作,除咗「0靚妹版阿Sa」趙麗穎之外,仲有「謀女郎」張慧雯同維吾爾族靚女迪麗熱巴。

當中以維吾爾族嘅迪麗熱巴最得「陳粉」(陳偉霆粉絲)歡心,呢位眼大大、高鼻、V形面的典型靚女,有啲似William嘅前前女友Angelababy,比趙麗穎更young,今年只得23歲,佢曾經同William合作拍《古劍奇譚》,迪麗熱巴喺劇中飾演嘅小師妹芙蕖,講佢單戀陳偉霆飾演嘅大師兄陵越。

早前William喺微博放咗一前一後坐樓梯嘅合照,William寫咗一句﹕「小師妹...好久不見」即刻畀網友點讚,兩邊粉絲對佢地呢一pair都好受落,話係天生一對,不停叫﹕「在一起在一起在一起在一起...............」

另外,之前佢地又幫中國版BAZAAR影咗輯相,當中不乏攬攬抱抱,仲有鼻尖對鼻尖嘅親情相,真係好鬼sweet sweet!相比起阿Sa呢位ex女友真陰功咗啲,經常畀陳粉鬧爆,難怪有傳Sa霆係因為粉絲壓力而分手。

此外,William喺內地被封為「最佳顏值百搭CP男主」,除咗迪麗熱巴外,佢同「謀女郎」張慧雯拍過洗頭水廣告,兩人喺廣告表現親暱,William同張慧雯輕攬,男方更聞女方秀髮幽香,網民亦讚二人合襯。

陳偉霆同迪麗熱巴都幾襯,難怪網民高呼兩人在一起啦﹗(微博圖片) 陳偉霆同粉絲合照(微博圖片) 似唔似Angelababy?(微博圖片)
(微博圖片) 嘟嘴cute cute樣(微博圖片) Sa霆五年情玩完(資料圖片)
William同迪麗熱巴攬攬。(中國版BAZAAR圖片) (中國版BAZAAR圖片) 陳偉霆同張慧雯曾拍過廣告。
網民拍William同迪麗熱巴匹配,叫佢哋在一起喎﹗(微博圖片) 真係咁襯?(微博圖片) 鼻貼鼻(中國版BAZAAR圖片)
鍾意就快D Share啦!