網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月25日 星期日

湯盈盈細女滿月 同錢嘉樂100% match 盈盈,錢嘉樂,湯盈盈,



喺9月23日凌晨,湯盈盈細女Kassidy出世,前日就係Kassidy滿月,盈盈噚晚喺微博貼咗張相出嚟,同大家分享下喜悅,張相就分成三格,其中一格就係有個蛋糕,另一格就係姐姐錫錫妹妹嘅相,最後就當然係Kassidy全身相啦。

相中Kassidy笑得好開心,手仔腳仔好修長,最重要係同爸爸錢嘉樂一樣樣,係100%似,錢嘉樂一定好開心啦。

另外,今日係朱茵嘅生日,老公黃貫中就喺微博貼咗張相,就係囡囡「叉燒包」黃鶯嘅相,張相係囡囡拎住茶畀媽咪飲,阿Paul仲話:「鶯鶯:『媽媽,我和爸爸祝您生日快樂,請喝茶,小心燙噢 !』」真係好sweet!

睇下Kassidy笑得幾開心。(微博圖片) (微博圖片) (微博圖片)
今日係朱茵嘅生日,囡囡遞茶畀媽咪飲,好乖女﹗(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!