掃呢頁CODE去手機

2015年10月1日 星期四

江華仔有條件做星二代 [壹週刊 - 1334] 華仔,江華,劉德華,M1,



江華大仔 Brian生得高,個相頭亦唔錯,但對俾鏡頭「隊」住,江華仔就周身唔自在。

同你吟一吟

江華仔有條件做星二代

江華同麥潔文個女陳薔天要做歌星,老豆親自郁手幫囡囡搞造型,其實佢哋仲有個仔,今年廿二歲,有高度有嘜頭,可以入行做星二代。

八珍聽二五講,江華仔 Brian好乖,見媽咪麥潔文一個教唱歌撐住頭家,中學畢業後就即刻搵嘢做,幫輕老媽子。

不過咁,做緊男護嘅 Brian亦唔似細妹咁喜歡入娛樂圈,見到自己俾《壹》仔「隊」住,即刻啤行唔 alright。但無論點睇,江華仔比江華女易執!真係可以諗諗入行!

同囝囝睇戲,又同老婆麥潔文撐枱腳,江華講乜講到咁肉緊!

囡囡陳薔天想做歌星,麥潔文鋪橋搭路做水泡。

拖住手行去攞車,經過時裝店,要幫囡囡做形象嘅江華打雀咁眼𥄫𥄫!

撰文:八珍

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!