掃呢頁CODE去手機

2015年10月15日 星期四

彭浩翔新女鬥膽大 [壹週刊 - 1336] 彭浩翔,M1,



大膽的郭奕芯(左),玩完過山車面不改容,陪玩的廖子妤本身有畏高,刺激過頭,呆咗!

探熱針

彭浩翔新女鬥膽大

彭浩翔監製、陸以心執導的《同班同學》,片中三名女主角要全裸上陣,當中以同男神王宗堯埋身肉搏、被咬籮的郭奕芯最大膽。幾個「同學」去海洋公園玩雙腳懸垂 360度的「動感快車」,高頭大馬的麥芷誼,自認受不起刺激投晒降;來自馬來西亞的廖子妤惟有捱義氣,四十五秒眨眼就完,郭奕芯笑晒大叫過癮,難為陪玩嗰個,返到地面面青青,撞鬼,原來廖子妤畏高㗎!

尖叫分散注意

彭浩翔監製的新作《同班同學》,女主角一律全裸上陣,近年港片極罕,絕對未上畫,先興奮!

殘廁 Coffee(林芊妤)原本是女主角人選,但擔心受不了輿論壓力,自動棄權,最終全部用新人,其中拍過《壹獄壹世界》的郭奕芯,在戲中被安排同男神王宗堯做對手,兩人肉搏連場,意識大膽。現實中,廿歲出頭的 Ashina(郭之洋名),更加「膽生毛」。

三位女主角拉隊去海洋公園玩機動遊戲,吱吱喳喳研究一輪,先跳上有強勁離心力的「雷霆節拍」。高頭大馬、在戲中說話大聲又粗口的麥芷誼,原來好細膽,還未去到高速,已經雙手緊握扶手,一臉緊張,一加速,尖叫由頭帶到尾,麥芷誼完全失控。

「嘩!我真係頂唔住,股離心力好勁,要咁樣嗌先分散到注意力,等自己無咁驚!」麥芷誼說。

緊閉雙眼的郭奕芯,倒出 C奶都唔理咁多。

過山車 360度旋轉,郭奕芯同廖子妤雙手緊握扶手,面容扭曲。

夠晒老友

玩了一個遊戲,麥芷誼已經大叫「夠皮」!相反,郭奕芯未企定,已經心思思去玩第二個遊戲,工作人員示意稍後還有幾個訪問要做,力勸不要太盡,免得影響工作。

郭奕芯惟有聽話,重質不重量,千挑萬選下,終於𥄫中高難度之一的過山車「動感快車」;麥芷誼講明投降,拍完電影結為好友的馬來西亞廖子妤,即使有畏高,仍然捨命陪郭奕芯落場,好老友!

兩人獲安排坐第一行, Fish(廖之洋名)全程揸緊胸前的安全帶,兩人的尖叫聲此起彼落,過山車 360度旋轉的一刻,郭奕芯緊張到腿張開, C奶倒於人前。

眨眼四十五秒過去,郭奕芯笑晒嗌好玩:「好玩!玩嗰陣其實好驚,因為坐第一排,擘大個口大嗌,好驚啲口水飛晒去後面。」至於陪玩的 Fish呆呆吽吽,雙眼失神說:「未驚完,過咗十分鐘都未驚完。」

「雷霆節拍」離心力超強,麥芷誼(白衫)嚇到全程驚呼狂叫。

機動遊戲結束,麥芷誼(白衫)同廖子妤明顯驚到面青青,唯獨郭奕芯仲有意識望鏡頭。

高頭大馬的麥芷誼同廖子妤自稱只適合玩小朋友玩的旋轉木馬。

入圍金馬

之後三女同聲要求去有 Lolita女僕的萬聖節景點走一轉,爭住同女僕玩 selfie,又不停將多款女僕服拼上身,聲稱令她們想起大家穿上女僕服裝,在海灘拍 ending情境。

「戲入面我個角色係最唔鍾意呢種造型,但現實中就相反,自己超鍾意,終於拍咗套戲,我們有機會成日著 Lolita裝。」麥芷誼說。在旁的郭奕芯亦加把口:「我都好深刻,戲入面我去餐廳應徵做女僕,餐廳老闆曾國祥係男扮女裝,好深刻。」

電影打正三級片上畫,由於當中不乏裸露、性愛場面,事前其實都幾經掙扎,最終全靠彭浩翔,俾到演員信心,拍攝期間,又做埋心理輔導,電影已入圍角逐今屆台灣金馬像「最佳亞洲電影」,三位女主角剝得有價值。

郭奕芯在電影中同男神王宗堯肉搏連場,還要被對方咬 pat,係咪執到支好籌?見仁見智。

早前彭浩翔孖住導演陸以心和三位主角出席活動,宣布《同班同學》入選「東京國際電影節」競賽環節。

以女僕造型拍電影 ending的麥芷誼(左)、郭奕芯(中)和廖子妤,在主題公園內同女僕 selfie回味一番。

現實生活中,愛 Lolita打扮的麥芷誼(左)孖住廖子妤在女僕服堆中搵心頭好。

先贏自己

《同班同學》三位女角,唔係贏在樣貌同身材,而係勇氣,裸露人前,自己過自己一關,談何容易!

郭奕芯( Ashina)

19歲的 Ashina是中韓混血兒, 13歲入行做模特兒,曾獲選為全港甜美校花; 12年被邀加入北京 AG娛樂華人女團 Angel Girl,發布會首唱當日更有天王周杰倫現身力撐,其後改投嫩模組合 Super Sexy Hero( SSH); 14年,一連出三本寫真集,成績理想;今年簽約 Royal Management並參與電影《壹獄壹世界》,被稱「嫩版謝安琪」的她,曾與前亞視高層盛品儒傳緋聞。

廖子妤( Fish)

12年模特兒出身的廖子妤,現年 25歲,主修電影傳播,近年從馬來西亞來港發展,獲泰迪羅賓引薦參與電影及網劇《恐怖在線》演出,出道只有三年,去年憑電影《末日派對》入圍提名香港電影金像獎「最佳新演員」,雖然未有得獎,但對她的演藝事業已大有幫助。

麥芷誼( Koyi)

在理工大學修讀時裝設計的麥芷誼( Koyi)現年 23歲,三年前大學三年級放暑假,抱住「玩玩吓」心態參演港台青春劇《 DIY2K》,一試上癮,其後擔任兼職模特兒,拍過電視及平面廣告,並立志將演員當成終身事業。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

場地提供:香港海洋公園

郭奕芯(化妝: SaiCat;髮型: Iman Tang@Hair corner)

廖子妤(服裝: Nudite Fashion)

麥芷誼(服裝: Amelie Street;飾物: FABcessories;化妝: Rachel Wong)

鍾意就快D Share啦!