掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

梁嘉琪慳錢熬巴士返屯門 [壹週刊 - 1337] 梁嘉琪,M1,



《學是學非》受歡迎,節目一而再添食,為有份做主持嘅梁嘉琪加咗唔少分!

同你吟一吟

梁嘉琪慳錢熬巴士返屯門

余詠珊做咗無綫綜藝科大家姐之後,為咗鞏固山頭勢力,一班前有線愛將全部被徵召歸隊,包括踩埋入戲劇組嘅頭寵黃翠如同洪永城。

其實最早過檔無綫嘅有線主播係梁嘉琪, 07年已經俾大台睇中撬佢跳槽,雖然而家同無綫只係簽部頭約,但始終有余詠珊睇住,有劇拍之外,仲有機會做主持,其中資訊節目《學是學非》就不斷添食再添食,令梁嘉琪增添唔少人氣。

上星期一(十月十二日),梁嘉琪喺中環做完嘢,坐 962X返屯門,只係$18.8,一個鐘唔使就返到屋企,就算撞正六點放工時間巴士站大排長龍,梁嘉琪戴番個口罩,照埋位排隊,等咗十分鐘,終於有車。無綫份糧有限錢,點都係搭巴士化算。

唔想俾人眼望望,埋去排隊前,梁嘉琪特登戴番個口罩遮樣,等咗十分鐘,就上到車。

撰文:八珍

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!