掃呢頁CODE去手機

2015年10月22日 星期四

盧巧音復出靠邊站 [壹週刊 - 1337] 盧巧音,M1,



去到街市,無人認得盧巧音,相反就有人認出佢老公並要求合照。

娛樂偵訊

盧巧音復出靠邊站

銷聲匿跡多年的盧巧音, 13年低調嫁 Kolor主音 Sammy(蘇浩才)後,主力幫老公樂隊巡唱做幕後;就算下月復出參與《我的女神演唱會》,主辦亦只力 sell非唱家班的徐子珊和宣萱,盧巧音只能靠邊站。

爆粗鬧家強

兩年前與細自己四年的 Kolor樂隊主音 Sammy結婚,盧巧音酒都冇擺,一一年開始全職退居幕後的她,做咗人老婆,更加全副精神放在老公音樂事業上。

「 Candy同 Sammy兩個都係好性格嗰種人,所以結婚都只係簽字註冊,之後同屋企人食飯就有叫埋 Kolor班兄弟一齊。結婚之後, Candy將工作重心放晒喺老公身上, Kolor開騷佢做導演,拍 MV又做埋監製。」盧巧音身邊人說。

有指由黃家強帶入行的 Kolor,五年前雙方解約收場,是因為盧巧音所致。

「簽咗 Kolor之後,家強成日帶佢哋出嚟,又俾錢幫佢哋出碟,不過有次家強同 Sammy傾緊製作嘅嘢,家強表現得有啲躁,同 Sammy係咁拗,點知 Candy失驚無神衝埋去爆粗鬧家強,仲拖埋 Sammy即刻走!自此之後,兩個就反咗面,最後仲解埋約!」知情者說。

全力做老公背後女人,直至去年,盧巧音在朋友推波助瀾下,恢復幕前演出,今年初聯同 Kolor到中山舉行演唱會,下月亦會參與《我的女神演唱會》演出。

兩人低調註冊後,才向傳媒公開結婚相。

買乜餸,全程由 Sammy話事。

雖然只係去街市買餸,兩人亦著晒情侶裝。

妥協幫老公

「 Candy雖然出返嚟唱,但匿埋咁耐,人氣真係差晒,你睇《我的女神演唱會》啲宣傳就知,重心喺晒徐子珊身上,宣萱、余安安見報率都高過佢。其實佢首《好心分手》到而家仲係卡拉 OK點唱率最高其中一首歌,佢肯做機會一定有,不過佢好揀擇,唔係乜場都願去唱,但為咗幫 Kolor打入內地市場, Candy已經冇以前企得咁硬。」知情者說。

週日(十月十八日),盧巧音與老公孖住到大埔街市買餸,在菜檔買了個生菜,再去燒味檔買燒肉,之後買多一梳蕉就走!二人世界,烚菜斬料求其又一餐。

復出後,盧巧音經常孖住 Kolor演出,同老公拍住上搵錢。

08年家強出碟,亦帶埋 Kolor出場。

演唱會海報,宣萱、徐子珊企正中間位,盧巧音只靠邊站。

紅歌唔紅人

現年 41歲的盧巧音( Candy), 98年入行,初出道是地下樂隊 Black& Blue的主音,其後獨立發展,簽約 Sony Music,憑住歌曲《垃圾》、《三角誌》及《好心分手》等代表作一炮而紅,成為 K歌經典, 04年開始,紅歌唔紅人的盧巧音不再活躍樂壇,到 11年,更在廣州個人演唱會上宣布退出,自此退居幕後。 13年,與 Kolor主音蘇浩才秘密拉埋天窗,婚後全力助老公發展,直至去年,她突然宣布復出,又聯同 Kolor返內地和去澳門開騷,拍住搵錢。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!