掃呢頁CODE去手機

2015年10月29日 星期四

心痛夏萍無依 秋生搞娛樂社工隊 [壹週刊 - 1338] 秋生,夏萍,黃秋生,M1,



娛樂偵訊

心痛夏萍無依 秋生搞娛樂社工隊

七十八歲,獨居多年的甘草演員夏萍日前在家中跌倒受傷,十個鐘一直無人知曉,直至當晚無綫同事致電才驚揭意外。跟對方相熟的黃秋生事後非常感慨,想到不少資深演員晚年無依,他考慮組織娛樂社工隊,希望集合行家力量,為娛樂圈前輩出一把力。

整親尾龍骨

黃秋生一入行已認識夏萍,二人亦時有合作。本週一(十月二十六日),到醫院探望前輩時,秋生說:「夏萍姐好爛口、好有幽默感,我好鍾意佢。佢睇住我大,佢跌親,令我諗咗好多嘢。」

夏萍今次跌倒受傷,但傷勢不嚴重,身體其他地方亦無大礙,是不幸中的大幸。

「佢 OK嘅!跌親梗會有問題,老人家要啲時間。整親尾龍骨,你知老人家『扽』親 pat pat就好濕滯。但佢好硬淨,不過,我覺得佢好需要關心,同其他人嘅幫忙。」黃秋生說。

夏萍是獨居長者,黃秋生承認,圈中有不少獨居前輩,都需要別人關懷。

「我諗除咗佢,仲有其他前輩需要人照顧,我哋後生嘅,應該走埋一齊諗吓做啲乜。林家棟好有心,會搵佢傾吓。希望搵到十幾個人一齊,咁力量就大,大家可以從長計議。」

週一( 26日)秋生和助手去醫院探望夏萍,並建議她在家中鋪防滑膠,有需要會幫手。

夏萍與首任丈夫所生的一對子女關係疏離,鮮有聯絡,而自第二任丈夫張雲 91年過身後,她一直獨居,只聘請鐘點工人,日前在淘大花園寓所不慎跌倒受傷。《蘋果日報》圖片

有工開就好

黃秋生認為在生活上着手,多方面關心老人家,簡單如傾偈、飲茶,或者開工接送。

「獨居嘅,搵人每日打個電話,單對單跟進。我哋又可以夾錢,幫佢買啲屋企嘢;甚至幫佢哋同公司溝通,大家都明,唔係個個同事都有耐性去了解老人家情況,所以有個中間人同佢哋傾,係會好啲。又可以搞講座,將佢哋嘅經驗同年輕人分享。」

不過,黃秋生亦深知在尊嚴下,娛圈前輩不輕易接受別人幫助。

「佢哋唔係一般老人家,做我哋呢行好似隻馬,一出世就企喺度,企到瓜嗰日。就算瞓喺度,一叫埋位我哋就企起身,好有尊嚴,做到最後一刻!所以你話入老人院,佢哋唔會願意入,唔會認老,唔會認唔記得嘢。其實對我哋最有效嘅治療,係開工就得㗎只要記對白、記走位,就有發燒醫發燒,有胃痛醫胃痛,要俾佢哋做嘢。」

無綫《東張西望》去了探夏萍,她精神不俗。原來她有裝平安鐘,但事發時沒有將平安鐘放身旁,以致跌倒受傷逾十小時也無人知曉。

夏萍畢竟年紀大,去年跟李思捷(左一)拍劇時,行動已有點不便。

希望後生團結

以黃秋生的認知,就算經濟有壓力,一班前輩都不會向人開口,要人幫手。

「我哋初步未必可解決到經濟壓力,但起碼可以付出關懷,等佢哋知有人喺身邊嘅。我唔可以話養起你,但起碼可以請你食餐飯,俾佢哋溫暖感覺好重要。」

由於娛圈社工隊的構思只在初步,黃秋生希望年輕一輩演員,也可以團結起來。

「借呢個機會,我呼籲行家,後生嗰班,多啲關心前輩,大家群策群力,諗吓有乜嘢可以做。」

林家棟是夏萍契仔,一直想安排她入住老人院,但她卻拒絕,現會請工人照顧她。

梁健平曾跟夏萍已故丈夫張雲學唱歌,週日( 25日)有份陪師母入院。

靠自己

上一代藝人,大部分天生傲骨,認為做人應該自食其力唔靠人,例如琴姐李香琴,一直參與演出至 11年,開始因為腦退化才退下前線,至於現年已八十歲的羅蘭,亦一樣不婚不靠人。

李楓

六十二歲的舞台劇演員李楓,兩度破產,約滿香港電視後,獨居的她生計成問題,試過全副身家得二千蚊,腦有事,但又冇錢開刀做手術,雖然如此,她仍堅持不要仔女幫。

劉家輝

現年六十四歲的劉家輝, 11年中風以致半身不遂,泰籍妻子離他而去,二人所生的一對子女亦要求他賣屋分錢,之後又發現女助手私下扣起過百萬片酬,幸有樊亦敏義助打官司成功追討,近年健康和心情亦逐漸好轉。

有讚有彈

作為台慶劇,《梟雄》備受注目,不少觀眾大讚秋生演技出眾,但亦有人嫌他在劇中的聲線太陰柔。對於收視,秋生抱平常心,認為盡人事順天命。

秋生無意爭視帝,反而睇好祥仔有機會再稱帝。

除夏萍外,羅蘭是另一位秋生敬重的前輩,他指資深演員是寶,要好好珍惜。

求王晶唔好再搞我

自去年佔中開始,王晶一直咬住黃秋生唔放,最近又狂插對方當年執導電影《新房客》票房差,又嘲諷他是猙獰影帝,嚇親師奶。

對於王晶的「監察」,他說:「最近有個人好關心我,唔明點解,所以件事好神秘,同百慕達三角一樣咁神秘。」秋生作了一個比喻,「舊年喺中環有個身家十億嘅有錢佬,追住乞丐踢佢,佢話我同你嘅宗教信仰唔同。今年佢又再追個乞丐踢,問佢點解,佢話因為你係乞丐囉!所以,我覺得呢個唔係理由,背後一定另有原因。我求佢唔好再搞我,我係咁衰㗎啦,爛泥扶唔上壁,多謝唔該!對一個荒謬嘅世界,只可以用荒謬嘅方法面對。」

近期王晶在微博向秋生連環發炮。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!