網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月29日 星期四

嫌帝景園潘霜霜瞓過 吳千語𦧲掂林峯換屋同居 [壹週刊 - 1338] 林峯,潘霜霜,吳千語,千語,M1,



拍拖 3年,千語 BB同林峯關係發展到同居, BB做「廈門新抱」指日可待。

探熱針

嫌帝景園潘霜霜瞓過 吳千語𦧲掂林峯換屋同居

七愛林峯同吳千語拍拖 3年,被收到貼貼服服,在男友全面照顧下, 22歲的 BB衣食住行一律升級。數月前,千語 BB又𦧲掂林峯,購入薄扶林嘉林閣一個 2,549呎單位,市值 6,200萬。新居裝修完,二人便正式展開同居生活,成為新屋女主人的 BB,再向「廈門新抱」,邁前一大步。

唔肯做二手女主人

拍拖以來,住帝景園的林峯雖然與千語 BB各有各住,但每月仍使多九萬,租咗個港島西豪宅單位,供女友與家人享用。今年初,千語 BB因為胃酸倒流搞到厭食,瘦到得棚骨,男友心痛,為氹 BB開心番,林峯決定還女友心願,扑槌買入豪宅,準備同居。

「千語𦧲佢買樓𦧲咗好耐㗎喇!佢哋上年已經開始搵樓,睇過幾個盤都係薄扶林嗰一帶,嘉林閣個單位先後睇咗三次先拍板。阿峯住開帝景園,但因為俾之前啲女朋友好似潘霜霜住過,千語講明唔會搬入去,點都要𦧲男友換過間屋先一齊住,而家終於得償所願,買咗層咁貴嘅樓,傢俬電器全部唔貴唔買,今次搬屋,都使唔少錢。」林峯身邊人透露。

唔肯執二攤,千語 BB要住新屋,早前二人被拍得十五分鐘豪使 15萬買雪櫃焗爐,為新居添置家品。

嘉林閣全幢以複式設計,所有單位望海,啱晒千語 BB心意。

今年 5月,林峯以「業權轉讓」方式,買入薄扶林嘉林閣複式單位,並以順風投資有限公司持有。

比同區樓價貴

對於千語 BB的要求,林峯有求必應!大灑金錢豪裝愛巢外,早前本刊更拍得二人拍拖添置家品,十五分鐘使十五萬眼都唔眨,買入新款雪櫃同焗爐。揸住新屋鎖匙的 BB,不時會到新屋監工睇裝修。

「最後扑槌買呢間屋,係因為千語鍾意複式設計,所以就算單位比同區樓貴,阿峯都話冇所謂,仲親自攞張千六萬嘅票去落訂,總之只要氹到女友開心,乜都得!」身邊人說。

一向身無幾兩肉的千語 BB,因為胃酸倒流搞到厭食,瘦到得番 88磅。

林峯定時定候會帶 BB出埠歎世界, BB在東京買胸圍,男友找數。

早前千語 BB憑住電影《王家欣》初嘗「最佳女主角」滋味。

千語 BB正在韓國拍戲,日前林峯孖住助手到中環睇脊醫,晚上再單拖出席老闆楊受成結婚周年派對。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

鍾意就快D Share啦!