網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月29日 星期四

德國童飛躍深水埗 [壹週刊 - 1338] M1,



無人理

爆壹爆

德國童飛躍深水埗

爆哥喺街頭長大,深明咁樣長大心態唔會正常,好彩就只係侵略性強,唔好彩分分鐘變成反社會人格,眼見好多出來行嘅江湖中人,就係因為街頭長大所以特別心狠手辣。講咁遠,無非因為爆哥見到一個德國佬帶住三個小朋友喺尖沙咀行乞,赤腳喺條街食 pizza,一直無人理。

一家四口繼續喺香港四處流浪,好多人都見過仲上網出 post,上個禮拜仲一家人走去深水埗,結果搞到出事!

深水埗一向係十八區最貧窮地區,圍觀食花生嘅人就特別多,真係肯捐錢嘅人不多,幾十個街坊圍住議論紛紛:「外國小朋友好少乞食喎,陰功囉咁咁咁……」可能太多人圍觀,搞到個男童發晒脾氣,每當有途人舉手機影佢哋,男童好嬲追住途人嚟打,佢仲激動到發脾氣推跌垃圾桶,又或者跳上欄杆再飛躍落地。男童喺街上大吵大鬧,有個著住校服嘅女學生忍唔住勸男童,但德國老豆竟然若無其事,仲有心情自彈自唱,最後要警察到場了解情況。睇見咁,爆哥唔知講咩好,只係覺得三個小童好慘,淪落成為街童之餘,個小朋友仲好明顯仇恨圍觀嘅人,長大唔知會變成點。

嚇一跳 露宿者悲歌

呢排都有人手機傳閱,話旺角道行人天橋有自由行霸佔露宿,佢哋四周仲擺滿行李喼,就咁瞓喺條行人天橋上,爆哥了解過,查實拖喼唔一定係自由行,佢哋都係本地露宿者,只不過用五、六個喼做圍欄,欄內放了兩張破爛床褥,當係衣櫃同睡床。

有頭髮邊個想做癩痢?天橋衞生惡劣,地上堆滿垃圾,露宿者阿培話瞓街有苦衷,佢同爆哥講,失業後學人飲咳藥水,搞到有幻覺:「我連露宿者之家都入唔到,(點解呢?)因為我有精神病記錄,佢驚我會傷害到其他人喎,或者係以前吸毒的後遺症,咪唔俾我入住囉,咁我惟有瞓街囉!」政府睇來唔多理,爆哥經過灣仔柯布連道,同樣見到有露宿者用兩把雨傘支撐住一塊綠色帆布,搭建成簡陋帳篷,上半身睡在裡頭,兩隻腳則大字形伸出來,個帳篷只係冚住上半身,對腳就咁伸出來,成個跳樓案發現場咁,嚇人一跳。慘!

睡在行人路上,只伸對腳出來,不少途人都嚇一跳。

由於有大量旅行喼,網民一度懷疑是自由行旅客。

黑勢力 入侵區議會選舉

區議會選舉即將進行,今屆可謂奇人盡出,除咗《壹》仔早排踢爆嘅涉嫌自稱三合會中人參選外,網民更踢爆屯門區有涉黑勢力參選,仲有一大班 MK look造型嘅假傘兵加入區選造勢工程,江湖中人一睇就知,成班人都係來自江湖。

有手下向爆哥講,其實一班黑道中人,真係有江湖大哥喺背後出錢出力推動。依家江湖傳得最犀利就係,一個係做賭船嘅名人,另一個係城中知名富豪,因為佢哋想擦阿爺鞋。去年黑幫策動反佔中時,呢班人已經出錢出人加入行動,事後亦都得到阿爺讚叻仔。於是乎今年區選繼續落場玩,搞唔到泛民,都要搞到個選舉烏煙瘴氣,真真假假最終令市民生厭,拉低個投票率都好,咁就又可以立一功。

有指李澤深曾牽涉裁判法院一單控罪。

被網民踢爆後,已退出選舉。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到

唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!

鍾意就快D Share啦!