掃呢頁CODE去手機

2015年10月2日 星期五

周永恒自爆險死求原諒 老婆:嘩又嚟… 周永恒,17,



周永恒公開向老婆認錯,仲話預咗畀人鬧爆。(資料圖片)

next 1/1 pre

周永恒喺Facebook寫下「悔過書」。

next 1/1 pre

仲自彈自唱蘇打綠嘅《我好想你》,唱到就嚟喊咁款,感情位比足100分!

next 1/1 pre

周永恒自爆險死,不過又冇講發生咩事。(資料圖片)

next 1/1 pre

阿Yu似乎對周永恒嘅突然懺悔無動於衷。(資料圖片)

next 1/1 pre

周永恒、阿Yu與兩個愛女(資料圖片)

next 1/1 pre

今年年初周永恒因涉嫌恐嚇「舊愛」趙頌茹(阿Yu)及向外母吐口水、普通襲擊而罪成,被判入獄兩個月及緩刑18個月。事發近一年間,周永恒多次情緒反覆,一時自稱「人渣」求阿Yu原諒,一時又怒指連女兒生日都不能見面。早前北上在大陸開瑜伽中心的周永恒多次被傳出與小三Ruby未斬纜,又有指他被富婆包養住豪宅,正當阿Yu放低過去、以湊女為人生支柱重新出發時,「劇情」又峰迴路轉,今日周永恒突然在Facebook公開懺悔,哀求阿Yu原諒。

周永恒在Facebook寫道:「老婆,我知錯了,昨天我險死,上帝救番我,無事後我第一時間想起三母女,比(畀)條路我回頭好嗎?係(喺)得呢道(度)講都係想比(畀)大家X,我係超錯,歡迎大家一齊來XX我呢個pk,用了一年,我到今日先面對現實,一D(啲)都唔底(抵)幫,多謝各大報章一路打擊我,多謝,如今只想挽回個家,希望大家可以比(畀)多一次機會我,多謝。」周永恒除了公開向老婆認錯之外,還自彈自唱蘇打綠的《我好想你》。當他唱到激動位時,眼淚快要掉出來,感情澎湃!

雖然周永恒在「悔過書」字裏行間表現內疚,不過多次犯錯的他卻沒法打動阿Yu,阿Yu對此僅表示:「嘩!又嚟……佢嘅嘢我無回應哩。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!