掃呢頁CODE去手機

2015年10月23日 星期五

大胸着闊衫出事 張秀文諗通解放34C 張秀文



張秀文解放34C好身材!

next 1/1 pre

張秀文試過着鬆身衫遮住身材,但最後搞到自己好肥。

next 1/1 pre

痛定思痛後,張秀文決定唔再收埋好身材!

next 1/1 pre

張秀文感激媽咪遺傳好身材。

next 1/1 pre

張秀文承認最近多咗唔少工作。

next 1/1 pre

張秀文升呢成為「咪神」,成為宅男寵兒!

next 1/1 pre

張秀文其實真係一啲都唔肥。

next 1/1 pre

張秀文

next 1/1 pre

張秀文

next 1/1 pre

張秀文

next 1/1 pre

張秀文

next 1/1 pre

2010港姐亞軍張秀文,擁有34C、24、34的弗爆身材,惟獨甜姐兒的臉型略嫌圓潤,所以衣着打扮不能隨隨便便,秀文坦言曾想低調打扮穿闊袍大袖,怎料造型儼如一個水桶,故痛定思痛後索性豁出去展露身材,並從而得到讚美,她說:「嗰次着闊身衫成個水桶咁,原來問題出喺個胸度,因為我個胸部凸出,但PatPat又細,闊衫唔束腰嘅話就出事。後來我喺衣着上落啲功夫,露吓腰、腿,出街時好多人見到我,都同我講番估唔到我係咁瘦!既然有咁嘅視覺問題,我索性唔再收收埋埋。(身材好先可以咁做?)都要多得媽咪遺傳!」

因為秀文豁出去,大方以三點式上陣玩無綫遊戲節目《超強選擇一分鐘》,多幕來勢「胸」湧的鏡頭,令她火速升呢當上新一代無綫「咪神」,並成為宅男寵兒,她說:「以前可能因為選完港姐,形象較斯文,但玩《一分鐘》時監製叫我要放低包袱,所以我都豁出去唔再收收埋埋,三點式玩Game都唔再尷尬,明白觀眾都鍾意睇藝人真面目!」

接job接到手軟

秀文亦憑此殺出血路,告別三年多的冷板櫈日子,她更因《一分鐘》和《學是學非》成為「紅牌阿姑」:「係呀!呢一年真係多咗好多工作,好多客戶都會請我哋做司儀或晚會嘉賓,單係呢類Job我已經排到明年二、三月,證明我嘅選擇係冇錯。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!