網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月18日 星期日

買樓投資 身家逾3億



陳松伶進軍內衣生意,獲老公張鐸在金錢上和精神上的無限支持,不過松松也因為忙於打理生意而冷落丈夫,令她深感內疚,松松說:「我都唔好意思,做呢樣之後返屋企時間少咗,同佢見面時間又少咗,但一個咁正面嘅事情,佢都好鼓勵我全副精神去做。」問老公可有為此詐型?松松說:「有詐型㗎!所以我要爭取番啲時間陪佢,下個月佢生日,我點都要返去北京陪佢慶生。」

■今年松松以2,000多萬元購入何文田雋瓏單位。

據悉松松與老公張鐸投資有道,早年在北京和上海等地都有投資物業,現已升值多倍。保守估計,松松現時身家逾3億港元。而半年前松松更一擲逾2,000萬元購入何文田豪宅雋瓏,名副其實的小富婆,對此松松笑說:「我喺香港買樓係畀屋企人住,自己返香港時又有個地方住啫。點都好,我𠵱家都係搭港鐵、搭巴士,喺街邊篤魚蛋同買雞蛋仔食,生活同一般人完全一樣。」

撰文:魯吉

鍾意就快D Share啦!