網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月21日 星期三

5年冇性生活 學羅霖拍寫真 林雅詩嗌離婚:佢虐待我 [FACE - 439] 林雅詩,羅霖,MF,



息影 12年重出江湖拍寫真, 37歲林雅詩承認十年婚姻出現問題,再剝出寫真純為錢。

封面

5年冇性生活 學羅霖拍寫真 林雅詩嗌離婚:佢虐待我

家家有本難諗的經,當你係艷星出身,又有個富二代老公,本經就更加難唸!

37歲林雅詩息影 12年,上月失驚無神話要出寫真力撼半百美魔女羅霖。其實羅霖同前夫不歡而散、要打[司又要一個養三個,真係有人養有人錫又使乜有闊太唔做出嚟拋頭露面。同樣道理,講起段十年婚姻,林雅詩又係一崿眼淚,自爆表面風光,內崿其實家嘈屋閉受盡精神虐待,五年冇同老公行埋過,空有一顆想離婚的心,又冇人有物最怕離完婚得個桔,惟有重操故業 37歲再出寫真!

有辦你睇,原來女人五十都仲可以拍寫真,羅霖鍊贏成村人造𡃁模成為書展大贏家,有乜理由一樣 keep得咁靚、仲要後生 13年嘅林雅詩唔得?個仔都十歲大,唔只 keep到仲比 12年前更放得開,但又有邊個估到,老婆仔索到咁,但就老公冇掂佢成五年呢?

02年拍拖, 05年奉子成婚,林雅詩否認出現小三,只話老公溫文英係工作狂,兩公婆足足五年冇行房。 《蘋果日報》圖片

自己係單親家庭長大,林雅詩話雖然多次嗌交嗌到喊離婚,不過為咗十歲仔,都係想作最後努力挽救頭家。

林雅詩視羅霖為目標,一樣有婚姻問題,真係唔到絕路都唔想靠剝搵錢,林雅詩仲話:「佢咁嘅情況下都做得咁好,激發我向佢學習。」

分房瞓五年

即將推出寫真,林雅詩近日頻頻曝光為新書宣傳。傳媒同讀者一樣好奇,嫁俾富二代工程師溫文英十年,好食好住又為乜再剝過?林雅詩直認不諱婚姻出現問題:「拍得寫真就真係因為等錢使……我 12年前已經冇做嘢,結婚初期都叫有試下自己做生意仔,但係自從同老公感情轉差,我就停晒生意、專心湊仔,費事俾佢有機會可以捉我錯處。阿仔今年 10歲,除咗頭年半因為產後抑鬱有自殘傾向,我媽咪接咗囝囝走幫手湊,其他時間全部都係我親力親為、自己買餸煮飯湊大個仔。咁多年老公淨係有俾阿仔嘅生活費,私己錢我就真係冇囉!」

03年拍完最後一套三級片《應召女郎 2003》,林雅詩已經息影,專心同當時仲係男朋友嘅溫文英拍拖。 05年 5月,林雅詩大住肚出嫁,喺娛樂記者面前晒恩愛,原來又係假象,就算新婚期得產後抑鬱,照被老公單打:「係媽咪有關心我有幫過手,老公冇安慰我當時仲鬧我自己攞嚟添!」講到呢度,林雅詩已經流晒淚:「據我所知,應該冇第三者,起碼從來都冇小三打過嚟俾我踢爆。但係老公結婚前已經係工作狂,結婚後就更加少見人,頭嗰幾年都仲勉強,五年前開始大家索性分房瞓……」即係兩公婆五年冇性生活?「係呀……」

新書叫《 Super Sexy Hero Special》,林雅詩大玩性感 cosplay,不過先斬後奏,報導出咗老公才得知:「佢問我係唔係等錢使,話大家以後各顧各!」

為錢頻頻出席活動,上週林雅詩手腕包紗布疑似自殘:「唔係老公打我,都唔係自殘,真係我自己衝動嗌交打爛嘢𠝹損。」 《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

05年林雅詩大住肚嫁俾家族經營鋼鐵生意嘅溫文英,婚後夫妻生活欠佳,同老爺奶奶亦日漸疏遠:「一年只得大時大節會見幾次。」但她就話老爺奶奶冇介意佢拍過脫戲。 《蘋果日報》圖片

產後抑鬱俾溫文英鬧「自己攞嚟」,從此兩公婆越行越遠, 09年林雅詩遇車禍入院,亦只得母親和仔仔接出院,老公冇影。 《蘋果日報》圖片

「一嗌交就掟爛嘢」

生完仔有抑鬱,曾經諗過跳樓自殘,最近復出又在手腕位出現離奇傷痕,被問到係自殘定俾老公虐打,林雅詩就堅稱唔係溫文英郁手:「佢虐待我唔係身體上,係精神上,又唔理我又唔照顧我,到睇咗報導知我出寫真,仲話以後各行各路。我哋前幾個月都炒過大鑊,我一嗌交就會好激動掟爛嘢,真係唔係佢打我又唔係我自殘。講真我哋講離婚已經好多次,但我自己單親家庭長大,始終想努力為個小朋友維持呢段婚姻。雖然𠵱家住緊層樓我有一半業權,但係佢(溫文英)買、佢又做開生意數口咁精,我唔排除最後得個桔,結婚十年乜都冇囉!所以𠵱家都接定 job做,最壞打算一定要爭到個仔撫養權,靠自己囉!」

有得靠老公梗係好,冇得靠,圈中仲有楊思琦、趙頌茹大把例子,女人仔一樣得!

開過鋪

02年曾經同母親合資搞手飾店,婚後又試過開時裝店,不過林雅詩為討老公歡心先後結束,全力湊仔。 《蘋果日報》圖片

淡出十年,為個仔林雅詩復出接 job,北上去夜店登台一樣冇嫌棄。 《蘋果日報》圖片

個仔成十歲大,難得林雅詩身材仲 keep到,新書扮完美隊又扮神奇女俠。

同老公分房五年,感情欠佳,好彩仲有個至錫林雅詩嘅表哥陪伴左右,早前仲俾人誤會係新歡。

得半層樓

十年前嫁俾正職工程師、家族經營鋼鐵生意嘅富二代溫文英,表面睇落嫁得風光,實情十年來除咗居住嘅西貢寶珊苑豪宅有一半業權,林雅詩話老公只付囝囝使費,不過物業 03年用 253萬買入,家陣市值超過 900萬,點都有賺。

《蘋果日報》圖片

高峰引退

02年為咗當年嘅男朋友、𠵱家名存實亡嘅老公溫文英淡出幕前,當年林雅詩做女主角拍吳彥祖,喺艷星界都算係一線,稱得上係為婚姻放棄事業㗎。

當年拍脫戲,同古天樂、吳彥祖都試過有同場激情戲。

03年最後一脫係同顏[!95CE]文主演嘅《應召女郎 2003》。

有線成人台玩鹹版《一筆 out消》,不過林雅詩係主持唔使除。

02年走到去馬爾代夫拍《荒島歷程》,全裸玩野戰。 圖片

艷星最緊要嫁得好

圖片

做過三級片女星的林雅詩,最近復出拍寫真但驚爆與老公面臨婚姻危機。雖然林雅詩婚姻路出現暗湧,但不代表艷星感情路難行,反而有些艷星還嫁得好,最佳例子首選葉玉卿,自 96年嫁給美國富商胡兆明後,一直做少奶奶,唔少人羨慕死。

葉玉卿

85年得第 1屆亞姐季軍的葉玉卿,曾拍多部三級片, 96年嫁給美國華裔富商胡兆明後,已淡出演藝圈。她和丈夫共擁有私人飛機、銀行、超市、古堡等,兩人身家約 80億港元。

圖片

台灣《蘋果日報》圖片

麥家琪

93年參加香港小姐落選的麥家琪,出道 19年來拍過多部電視劇及電影, 02年曾以全裸演出電影《偷窺無罪》而聲名大噪。不過 06年下嫁香港大律師王國豪後,已淡出演藝圈。

網上圖片

《忽然 1周》圖片

翁虹

同葉玉卿一樣 89年參加亞姐獲冠軍的翁虹,亦曾拍過《滿清十大酷型》等多套三級片,更有大膽演出。雖然離過兩次婚,但自遇上從事健康產業及網絡科技產業的年青才俊劉冠廷後, 06年開始由美國移居上海,一直過着幸福生活。

台灣《蘋果日報》圖片

溫碧霞

由 80年代演出電影《靚妹仔》起家的溫碧霞,亦拍過三級片如《驚變》等,曾作大膽演出。 15年前下嫁香港富商何祖光後,已專心照顧家庭,做幸福少奶奶。

網上圖片

《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:娛樂組

攝影:攝影組

鍾意就快D Share啦!