網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月25日 星期日

78歲獨居夏萍入院 被揭家中跌倒逾10小時冇人知 夏萍,



(資料圖片)
(資料圖片)

人稱Apple姐嘅78歲無綫資深演員夏萍,噚日上晝喺淘大花園屋企唔小心跌倒,據知Apple姐教唱歌嘅老公張雲91年過咗身之後,得番一個人生活,佢同前夫生嘅一仔一女好少聯絡,加上平日只係請鐘點工人打掃,所以喺屋企跌倒都冇人知。

Apple姐喺屋企跌倒之後唔郁得,直至噚晚8點左右,無綫藝員部打電話想話諗住問候吓佢,Apple姐先話自己跌倒,個同事於是即刻打電話call白車,將Apple姐送院救治。據知Apple姐照咗X光之後冇骨折,但身體多處有瘀傷,目前仍然要留院觀察。

今日有人喺醫院見到Apple姐,見佢精神都OK,但就心情似乎麻麻,姑娘幫佢量血壓,佢有啲唔耐煩話:「又量?」跟住Apple姐就不停打電話,話好似想落雨,自己唔記得閂窗,叫人幫佢閂番屋企啲窗咁樣。

林家棟係Apple姐嘅契仔,兩個人相識20年,關係親如母子。家棟今日接受《蘋果》訪問時,話今日無綫一位化妝師打俾佢,先知契媽入咗醫院。佢話:「我都係今日先知佢入咗院,其實我一直好擔心佢一個人住,之前原本安排咗佢入老人院,有專人睇住佢,我會放心啲,原本佢答應入,但後來又改變主意,話想再演多一年戲,咁佢想做戲,我都冇得迫佢,但佢一個人住,再有乜閃失就麻煩,我諗住等佢出院,幫佢請個工人,可以日日貼身照顧佢,咁我就放心好多。」

Apple姐已故老公張雲在生時係教唱歌,梁健平係徒弟,張雲過身之後,梁健平一路都有份睇住師母。今日打畀梁健平,問佢知唔知Apple跌親入院,佢話:「我噚晚收工時大慨8點接到個電話,話Apple姐喺屋企跌親,跌親時間都好長,由朝早挨到夜晚,有人打電話比佢,佢先至話跌親,坐咗喺屋企郁唔到,我知道就即刻撲過去,佢TVB同事call白車,基本上白車同我同步到現場,一齊上樓接佢去醫院。」

咁究竟Apple姐而家情況點?梁健平話:「初步照X光冇骨折,尾龍骨有瘀有腫,其他暫時唔係有乜大礙,我中午都探過佢,佢還可以食飯,精神狀況還可以。佢下午再照膝頭哥,因為佢行動唔方便,可能做個詳細檢查先知大慨情況。」

咁究竟係乜嘢原因跌親?梁健平話:「唔知架,老人家可能失平衡或者失暈跣一跣,好彩唔係個頭着地,係pat pat着地,所以『蹬』親尾龍骨。老人家跌一跌可大可少,所以我叫個同事即刻call白車,可能佢自己有啲驚同擔心,call咗白車去醫院做個檢查,我哋都安心啲。」

梁健平話師母一個老人家獨居比較擔心,佢自己爸爸就係今年5月跌親,之後過咗身,所以老人家跌倒真係唔可以掉以輕心,尤其是屋企有老人家係一個人住嘅話,真係要睇緊啲至得!

鍾意就快D Share啦!