網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月25日 星期日

惡男大蝦細 男童求饒照鬧7分鐘



背向鏡頭的男童表示知錯後,仍不獲白衣男原諒。(「香港突發事故報料區」fb專頁)

next 1/1 pre

白衣男及太太企在手機零件店的門口,阻止男童離開。(「香港突發事故報料區」fb專頁)

next 1/1 pre

大人「兇」細路,被網民圍插!有男士聲稱太太被一名男童無故起飛腳,一邊報警,一邊態度兇狠地教訓男童,並與太太企同一陣線,站在一間手機配件店舖門前,不容男童離開現場,即使男童爆喊求饒道歉稱「原諒我啦」,仍不得要領,更被男士鬧足超過7分鐘,不少網民看完短片後,痛心男童被惡言對待,留言轟男士「聲大大蝦細路!」

社交網站facebook「香港突發事故報料區」專頁,較早時有人上載一段短片,一名身穿白衫的男子在店內報警,指其身前一名身穿綠衣的男童,無故腳踢其太太,期間男童表現驚慌並試圖離開店舖,但被白衣男用手阻止,驚惶失措的男童曾道歉求饒並說:「我唔敢喇!」但白衣男仍不接受道歉,更指踢人乃犯法,「我行行吓街無端端踢你一腳得唔得先?對住我喊冇用,唔需要同我講。」

在7分鐘的片段期間,男童一直哽咽並抽泣。片段曝光後,一眾網友一致地撐男童,他們對男童被狂鬧感痛心,認為男童已得到應得教訓,批評大人沒有惻隱之心,鬧得太盡等同「大蝦細」,「小朋友都同你講對唔住,係唔係真係有必要咁罵佢?」

網民有話說:

Amanda Yeung:洗唔洗(使唔使)咁呀?嚇死個細路,影響心理發展。

聶六少:每當聽到個小朋友求情把聲......個心就好痛......

楊啟文:就算之前個小朋友幾唔啱都好,佢都同你講對唔住,係唔係真係有必要咁罵佢,宜(依)家比(畀)人感覺係條麻甩佬大蝦細囉!真心話,呢兩公婆千其(祈)唔好有小朋友,有嘅話做佢仔女就真係可憐呀!

Jimmy Chu:有幾大件事呀?比(畀)細路踢到然後細路又同佢道咗歉咁都要對個細路咁惡?

Hayden Waihan Cheung:嚇死個細路!

淺草:嚇到個細路都慌曬(晒),無少少惻隱之心。

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro

鍾意就快D Share啦!