掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

90港姐結緣 袁詠儀翁杏蘭Friend足25年 翁杏蘭,袁詠儀,港姐,



袁詠儀(白衫)同翁杏蘭(黑衫)齊齊現身首映。

next 1/1 pre

袁詠儀話已經八年冇同翁杏蘭見面,但感情都仍然好好。

next 1/1 pre

翁杏蘭喺芝加哥居住同任職電腦工作。

next 1/1 pre

張智霖與太太袁詠儀

next 1/1 pre

張智霖

next 1/1 pre

90年港姐,季軍梁小冰(右起)、冠軍袁詠儀、亞軍翁杏蘭。

next 1/1 pre

張智霖與太太袁詠儀出席首映。1990年港姐冠軍袁詠儀帶同好友,當年的同屆港姐亞軍翁杏蘭、姚康莉齊齊到場,袁詠儀表示:「我哋三個一直有聯絡,友誼已經25年,已經8年冇見翁杏蘭。上年佢返嚟我去咗拍戲,會帶佢去食中菜、打邊爐、剪頭髮,未生仔之前我哋每年一齊去旅行,佢依家仲好似25年前咁純真、咁低B。(住喺你屋企?)唔係,我唔得架,要好乾淨整齊。」

袁詠儀指她們三人參選時已經好好朋友,她說:「喺咁複雜嘅娛樂圈可以保持到友誼,好難得,我8年冇見佢,呢幾日有排講。」

翁杏蘭則透露在芝加哥居住任職電腦工作,已結婚十多年,暫時未有小朋友,她說:「都唔係成日返香港因為機程好長時間,每次走都唔捨得,會短訊、視像聯絡,我都見過靚靚個仔,好靚仔、好得意。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!