網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月19日 星期一

Angelababy豔舞片流出? 網民:胸有那麼大? Angelababy,楊穎,





其他影片:>>






驗咗啦驗咗啦,Angelababy終於搵咗醫生證明自己無整容過。邏輯上,即係個樣係全天然,獨一無二啦。唔知係咪基於呢個原因,有咁多人誤會呢個長髮裸女係baby呢?話說最近網上瘋傳一部叫「baby 裸舞」的影片,影片中的女子似足馬賽咁,全身赤裸喺疑似酒店房間大跳豔舞。本來,佢跳舞係佢嘅事,衰在佢嗰樣有幾分似Angelababy呢。不過,細心嘅網民仲勁過金田一同福爾摩斯,好快已經觀察到疑點。第一:裸女條腰有個極大紋身,baby無。第二:baby個胸邊有咁大呀?Angelababy嘅經理人公司亦立即發表聲明澄清,話影片中的女子並唔係Angelababy本人。曉明大哥係咪都應該出嚟為老婆講番幾句公道說話呢?
鍾意就快D Share啦!