掃呢頁CODE去手機

2015年10月20日 星期二

Angelababy:15歲牙套樣曝光 稚嫩Baby好打耳 Angelababy,Baby,楊穎,



Baby十五歲嘅牙套短片曝光!

next 1/1 pre

其實冇咩大分別!

next 1/1 pre

仲好得意添!

next 1/1 pre

大家睇吓佢幾Q!

next 1/1 pre

2011年嘅Baby!

next 1/1 pre

剛舉辦完婚禮的Angelababy,早前素顏到醫院接受了面部鑑定,最後檢查證明從未整過容,這份報告成為最佳的「維權證據」。不過醫生證實,Baby早年戴過牙套,對牙齒進行過矯正。

近日,Baby早年在TVB時拍攝的短片曝光。當時的她年僅15歲,戴着牙套的她五官和現在的樣子相差不大,只是戴了牙套的嘴,略微有些腫!15歲的Baby稚嫩十足,非常可愛!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!