網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月2日 星期五

預告森林婚禮 陳凱琳鄭嘉穎生B有商量 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,



現年24歲的陳凱琳剛踏入社會不久,估不到她已經認真考慮了將來結婚的場面。

next 1/1 pre

雖然希望將來生小朋友,但體貼的陳凱琳明言會尊重男友的意願。

next 1/1 pre

陳凱琳大讚鄭嘉穎有心思,久不久會送上神秘驚喜。

next 1/1 pre

陳凱琳坦言愛一個人就要接受埋對方的缺憾。

next 1/1 pre

自言很「宅」的陳凱琳強調需要個人空間,所以絕不會成為貼身膏藥般的女友。

next 1/1 pre

貴為「白富美」代表的陳凱琳原來擇偶條件非常簡單,就係要大家夾得埋及啱傾。

next 1/1 pre

陳凱琳拍拖的亂標明確,就是要結婚。

next 1/1 pre

陳凱琳大讚男友於工作上幫助她不少。

next 1/1 pre

唔講唔知,原來陳凱琳參選港姐全因覺得郭羡妮選港姐時好震撼,陳凱琳仲大讚郭羡妮係好勤力嘅演員。

next 1/1 pre

鄭嘉穎與陳凱琳今年初合演新劇《殭》而撻着。

next 1/1 pre

今年四月《好報》獨家踢爆陳凱琳到鄭嘉穎屋企短聚。

next 1/1 pre

今年6月二人在金鐘扒房撐枱腳。

next 1/1 pre

2013年港姐冠軍陳凱琳堪稱「白富美」表表者,身為千金小姐的她,戀愛經驗少之又少,她說過拍拖要小心了解相處兼講Timing,才能扑槌認證為男友,又自爆幾乎冇拍過拖,以往最多只約會睇戲食飯,試過出兩三次街就拖手,但之後冇Feel未有繼續發展,她亦曾透露過往拍拖都不超過兩個月。和46歲的鄭嘉穎於今年初合演新劇《殭》邂逅,經過了解後終認拍拖,鄭嘉穎明顯「考核」成功兼「試用期」合格,順利過渡,拍拖至今已逾大半年進入「安全期」。

陳凱琳認為拍拖的目的就是想有將來,目標明確,故獲父母支持:「佢哋知我唔會隨便拍拖,真係Make Sure對方同我相處得好好先會發展。我好認真,拍拖係想有天長地久,否則點解要拍拖?」

生BB 有商有量

鄭嘉穎曾讚陳凱琳全冇千金小姐的氣燄,反而懂得體諒別人,難能可貴。陳凱琳的確是「任你Say」女友,凡事有商有量,難怪和鄭嘉穎年齡相距22年也不成問題,源於她抱着「愛是不保留」的態度,即使對方的缺點,也照單全收。「所有嘢都講Timing,搵一個夾到、所有嘢都有傾有講嘅人就OK!無論係無聊傾偈定係講正經嘢,佢都畀到意見你,而且唔可以話鍾意佢嘅邊一面,人愈大,我覺得對方所有嘢都要鍾意,Even佢嘅缺憾!除非嗰個缺憾好影響雙方關係,否則要好全面咁愛對方!」陳凱琳的有商有量,遠及將來生兒育女。「我好鍾意小朋友,但依家好多人都唔生,我好尊重各方意見,所以要了解男方意願,Even我想要但佢唔想嘅,咁大家一定要傾。」

陳凱琳說跟圈中人拍拖的好處,就是理解對方的工作,又撐鄭嘉穎不是愛周圍撩女仔的花弗男。她又自言很「宅」,需要個人空間,故不是一個貼身膏藥的女友,但同時又會花心思製造驚喜:「最緊要夠細心同誠意!例如行行吓街講咗句:『我好想去新加坡食榴槤。』無啦啦有一日佢真係搵嚟畀你食,呢啲小驚喜比名貴嘢嚟得更開心!」陳凱琳今年的24歲生日,因工作關係要在法國度過,鄭嘉穎便特意飛往當地給她驚喜慶祝,正中紅心!

婚紗相一定要多

陳凱琳追求細水長流的愛情,眼見今年踏入結婚三十周年的父母感情仍然甜蜜,令她對婚姻充滿憧憬。有時為工作而穿婚紗,總會觸動其恨嫁的心:「着婚紗上身,就會諗自己究竟幾時結婚,又諗要揀一條點樣嘅婚紗,好似揀極都揀唔完!可能到正式嗰日會揀到,但係影婚紗相真係要影好多條!」夢想的婚禮?已經想好了!她說:「鍾意靜嘅地方,可能喺森林入面,有啲燈籠有張白色長枱,好靚好簡單。成班朋友同屋企人一齊食飯傾偈,我同老公就坐主席位!」

全靠男友點醒

陳凱琳和父母感情要好,工作忙碌令她與家人見面時間隨之減少,因此她每次出席活動都會當成「畢業禮」,要父母親身「見證」。「爹哋會幫我影好多相,媽咪就喺台下面望上嚟,見到佢個表情好Proud of個女,好似畢業禮咁!我當年因為返嚟選港姐冇行畢業禮,所以依家會叫佢哋嚟睇,畀佢哋知個女做緊乜,令佢哋安心!」由前年參選港姐入行開始,面對被質疑整容、家底被揭等,她坦言對家人感抱歉:「我喺外國長大,冇諗過香港傳媒點運作,影響到佢哋我會唔開心。父母成日擔心我、問我有冇事,對我好大安慰!」

選美皆因郭羨妮

參選港姐是童年夢想,陳凱琳直言1999年港姐冠軍郭羨妮是她參選的「主因」:「8歲睇港姐嗰陣覺得佢好震撼好靚,決定參選係唔想後悔!我知自己同佢之間有好多相似位,佢令我好有動力去選,係我好Admire嘅師姐,除咗美貌與智慧並重,佢係好勤力嘅演員,依家亦係個好媽媽。」

熱愛演戲的陳凱琳又表示視田蕊妮為目標:「阿田喺《巨輪》真係做得好放,要做到咁先成功!同佢合作《巨輪2》算係圓夢,就算唔係拍自己場口,我都會去偷師睇佢點做,唔使以前咁靜靜雞去睇,可以堂堂正正咁企喺度!《巨輪2》入面我係一個好大膽嘅女仔,有好大發揮空間。第一次睇劇本會用First Impression去諗個角色應該點做,好似個角色要跳海,第一次睇就係『跳就跳啦』,睇第二次會諗點跳可以同其他人唔同,令個角色變得好『自己』!」

拍喊戲開竅

咁,鄭嘉穎呢?陳凱琳即細說之前與男友拍劇的「開竅」事件:「有一場係同鄭嘉穎拍,講我為佢犧牲咗好多,去佢舖頭前面大嗌,佢點都唔肯出嚟,之後我崩潰喪喊,但當時太緊張完全喊唔出!嗰場嘉穎未埋位,佢知我做得唔理想特登嚟睇,行埋嚟叫我清清楚楚咁諗場戲講咩,而唔好靠其他嘢去幫我,唔係幻想朋友、家人入院呢啲。嗰刻立即明晒,再拍嗰陣喊到收唔到聲咁滯!」

鍾意就快D Share啦!