網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月4日 星期日

颱風天晒B 林盛斌徐若瑄黑人鬥一番 黑人,林盛斌,徐若瑄,陳建州,



三對親子晒一番,你最like邊對?

next 1/1 pre

香港有阿Bob做代表。

next 1/1 pre

徐若瑄張相,一個老公一個囝囝,兩個都係情人~

next 1/1 pre

徐若瑄(資料圖片)

next 1/1 pre

黑人又同孖仔去游水喇~

next 1/1 pre

圈中有唔少星爸星媽經常都同fans分享湊仔樂,就好似香港「多產」代表阿Bob(林盛斌)喺微博上載同三個囡囡林霏兒、林熹兒、林機兒嘅溫馨合照,佢留言:「我嘅動力,每朝為我打氣!好,返工,你哋乖乖哋嘞(喇)!」所以話,爸爸真係囡囡上輩子嘅情人一啲都冇錯,真係好sweet!

而今年8月喺新加坡誕下愛兒「李V寶」(Dalton)嘅台灣女神徐若瑄(Vivian),佢喺facebook晒出老公同仔仔背對背瞓覺嘅相,仲留言話:「大小情人背對背,有點可愛!」有fans就建議Vivian:「分開睡比較安全」避免意外發生,而Vivian都特意回覆:「是分開睡放心、只有很偶爾、換完尿布時、孩子撒嬌,才放上來,但不會超過一小時。」

另外,黑人(陳建州)亦都晒出同一對孖仔睿飛、睿翔嘅三父子合照,仲話:「我們家規定頭髮要側分~~~哈哈哈!」睿飛、睿翔一齊喺浴缸玩水,哥哥成個大爺咁款,細佬就精靈到爆微笑望住鏡頭,真係電暈網友喇!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!