掃呢頁CODE去手機

2015年10月9日 星期五

曉明情深一吻冧爆 Baby眼泛淚光 曉明,Angelababy,Baby,黃曉明,





其他影片:>>






今晚黃曉明娶Angelababy嘅盛大婚禮,8點左右終於喺上海正式行禮,會場充滿童話feel,現場66圍宴客已坐無虛席,今晚Baby呢套婚紗係由Dior訂製工坊同巴黎刺繡工坊共同完成,儀式開始前,台上先有一班dancer跳舞,然後播出童話版結婚進行曲,司儀何炅同謝娜就介紹合唱團出嚟唱歌,伴郎伴娘就走到台兩旁。

此時黃曉明走到台中間,Baby由爸爸拖住出場交俾曉明,兩人甜笑對望非常之sweet,喺台中央揭起頭紗,主婚人吳宇森,證婚人王中軍就台上致詞講感受,之後一對新人交換戒指情深一吻,錫完之後,Baby仲露出羞澀表情。

台上曉明再講勁肉麻嘅愛的宣言:「你是我的baby,我從來沒有對一個女人這麼好,除了媽媽,我將全世界最好的東西都給你,你喜歡等於我喜歎,你的願望等於我的願望,直到你7、80歲走不動,我依然這麼愛你,將你當成小公主。」Baby聽完就眼泛淚光,喊住咁講愛的宣言:「不管我有多累,遇到什麼事,我都會在你身邊陪著你。」儀式完後,一對新人喊住咁擁抱。

鍾意就快D Share啦!