網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月19日 星期一

舊拍檔Baby高調證冇整容 JM:我覺得係會越大越靚 Baby,文詠珊,JM,整容,Angelababy,



舊拍檔Baby高調證冇整容 JM:我覺得係會越大越靚

2015-10-19 17:35:00



(攝影:葉君海)

文詠珊(Janice Man)今日喺旺角出席品牌活動,依家JM就會拍電影《寒戰2》,仲會同發哥周潤發同場,佢話:「嚟緊會同發哥拍,好緊張,好想同發哥學吓嘢,我做發哥養女,依家要熟讀劇本,起碼熟啲唔好畀自己怯先,今次做文靜嘅律師,要練好啲講嘢。」而拍完《寒戰2》之後,JM就會去內地拍劇,半年之後先返香港。

提到多年嚟受「被整容」困擾嘅Angelababy,日前好高調咁喺北京做面部鑑證,JM表示有留意報道:「我覺得係會越大越靚,唔好同任何人比,我自己都有baby fat,腫到輪廓都冇,我覺得差唔多,五官加埋依家嘅化妝,傳聞見人見智。」



JM嚟緊會同發哥一齊拍戲。





JM就會去內地拍劇,半年之後先返香港。







鍾意就快D Share啦!