掃呢頁CODE去手機

2015年10月2日 星期五

東網Baby:「舞界萬綺雯」張凱婷 Keep Fit一味靠曬 Baby,張凱婷,萬綺雯,Angelababy,



「舞界萬綺雯」張凱婷(Niki)樣靚身材正,成為今期《東網Baby》的她穿比堅尼大晒健康性感,她透露Keep Fit秘方:「建議冬天食多啲,暖少少就開始曬太陽,我會用乾煎嘅方法!即係喺太陽下暴曬,覺得太熱就落一落水降溫,然後再補啲太陽油,可以令身形靚啲。我好鍾意曬太陽,要曬得靚,趴喺度曬嗰陣我會除埋背脊條帶,盡量避免出現啲白色痕。」

Niki更分享愛情觀,熱愛跳舞的她欣賞跳唱歌手:「我鍾意有主見同善良嘅男仔,咪人前人後兩個樣,對朋友都一樣,自己用最真實嘅一面識朋友,希望對方都係。我好欣賞跳舞嘅人,最鍾意舞王郭富城,近年就覺得狄易達同B.O.P.都好吸引。」

主力做模特兒的Niki亦想向多方面發展:「想試吓做主持,拍戲又想做啲另類角色,醜角都冇所謂!好多前輩都值得學習,劉青雲同吳鎮宇係我喺影壇最欣賞嘅人。」

張凱婷(Niki)

年齡:24歲

身高:1米72

三圍:32B、25、36

鍾意就快D Share啦!