掃呢頁CODE去手機

2015年10月7日 星期三

絕密BB相!徐子淇封肚唔生爆喊 徐子淇,





其他影片:>>






李家誠同徐子淇嘅第四位小朋友李建熹出世,BB似邊個?  睇番子淇嘅發相,BB鼻大大似足爹哋,眼仔就似足媽咪,睇唔清? 嚟!醒張獨家靚相俾你哋睇真啲啦!

BB出世之後,徐子淇就幫BB影咗輯相,呢一張用咗塊網布包住建熹,成個蠶繭咁,你睇建熹瞓到流晒口水,咁得意,真係好想鍚佢一啖呀!子淇每次生完BB之後都會喊,不過今次就誇張啲,喊足近半個鐘。唔係因為痛得濟,而係佢知道生完呢胎之後,就要封肚唔生。徐子淇咁愛小朋友,加埋喺INSTAGRAM講到「製造一個小朋友過程我很開心,見到個肚慢慢大係一個奇蹟,兩個身體喺同一肌膚之下,做媽媽係一個好值得嘅經驗。」就知封肚呢個決定對於徐子淇幾咁唔捨得啦!

徐子淇打算生5個,依家生到第四個就收手,全因為湊4個太吃力。本身湊住3個小朋友嘅子淇,唔想將湊仔呢個重任交比工人,於是上至湊返學放學,下至陪小朋友去玩,樣樣嘢都親力親為。依家仲要將所有嘢乘四喎,一日24小時都唔夠啦!今次子淇仲要因為太掛住屋企另外三個小朋友,生完第三日就已經要求提早出院。如果加埋第5個,真係唔知點算,所以子淇同老公商量完之後,決定提早封肚。

話晒封肚前最後一胎,如果有留意子淇嘅近照,就會發現佢影咗唔少大肚靚相,張張都靚爆鏡。梗係啦,之前嗰3胎都瘋狂進補,今次主力係食有機健康食物,所以子淇今胎陀得靚靚,淨係重咗三十磅。梗係影多啲靚相做紀念啦!
鍾意就快D Share啦!