掃呢頁CODE去手機

2015年10月11日 星期日

嘆公司面目全非影響士氣 菊姐嫌班底唔掂離無綫 無綫,



嘆公司面目全非影響士氣 菊姐嫌班底唔掂離無綫



其他影片:>>






嘆公司面目全非 菊姐嫌班底唔掂飛起無綫

陳國邦離開無綫,關菊英又走!07年憑《溏心風暴》中「細契」一角奪「我最喜愛的電視女角色」的關菊英,今年7月約滿無綫後不再續約。菊姐昨在荃灣出席活動時透露在無綫八年產量少,僅拍六部劇,她慨嘆無綫面目全非:「做嘢搵班底冇晒。」獲菊姐和汪明荃力撐離巢的陳國邦,昨坦言迴響比預期大,認為是認真工作後得到的尊重。

無綫近年鬧小生花旦荒,並延至二、三、四線演員大逃亡,前日被公認是實力派演員的陳國邦,突然在網上寫了一封「給無綫電視的公開信」辭職,令不少台前幕後感意外,但同時亦贊成他的決定。無綫台柱汪明荃(阿姐)昨在微博留言力撐說:「國邦,看到你這封感性又正面的公開信,很想留幾個字為你增加正能量:你是TVB眾多演員/同事中,一位我非常欣賞的好戲之人!加油呀!敏莊加油呀!」

另一位殿堂級「阿姐」關菊英昨在荃灣義賣獎券,對於陳國邦離巢,菊姐亦表態支持說:「話阿邦知我好賞識佢,佢係非常專業正面嘅藝人。我哋早前合作拍劇較多對手戲,佢好專注熟讀劇本,唔單止係佢戲份,即使場戲得我講對白,阿邦會搭住我,畀到啲身體語言戲我。佢走都係可惜,希望佢有更多機會。」



■如今無綫已面目全非,令陳國邦與關菊英都心灰離開。設計圖片及對白



■關菊英昨日表示已離開無綫,結束8年賓主關係。



■菊姐讚陳國邦專業,即使無對白,都有身體語言戲交流。《名門暗戰》劇照

台前幕後不再熟識

其實菊姐比阿邦更早決定離開,在今年7月約滿無綫後不再續約,結束八年賓主關係。昨日無綫和有線電視均有派人去採訪,問是否與陳國邦一樣心灰意冷?菊姐說:「唔係,唔簽理由係想要自由,做鍾意做嘅嘢,自由身狀態最啱我。況且過去簽咗八年,唔係好多嘢做,自己會揀同推工作。」事實上,菊姐過去八年僅拍了六部劇,其中《溏心風暴》、《公主嫁到》等都是由已過檔nowTV的梅小青和劉家豪監製,而最後一部《名門暗戰》收視和口碑已大不如前,難怪菊姐有感今時今日舊公司已面目全非,影響士氣,菊姐說:「太多人走,做嘢搵班底冇晒,暫時又冇乜啱對手,以前台前幕後都係我熟識,𠵱家調轉,我好似新人咁要適應。」菊姐的心態,正正導出無綫硬捧新人上位局面。

至於問菊姐無綫有沒有挽留?她說:「有,樂小姐(樂易玲)都有同我傾過,但我都婉拒咗,連價錢都冇再傾,因為都決定咗唔續。」菊姐表示早年為無綫節目賣力演出傷及筋骨,現已逐漸康復;早前她探望過契媽李香琴,對方身體狀況不錯,二人每次見面都會唱《萬水千山總是情》。



■無綫台柱阿姐在微博留言支持陳國邦離開。



■樂易玲曾挽留菊姐,但菊姐去意已決,連價錢都無傾。資料圖片

陳國邦獲阿姐支持

陳國邦離開無綫成為熱話,現他身在台灣演出舞台劇,經過一夜沉澱,昨日接受本報訪問時在電話中說:「我知道出咗呢封信後,作為一個藝人,一定會有一啲嘅反應,不過的確,𠵱家嘅反應比我預期嘅大。我估唔到汪阿姐,或者菊姐,甚至一啲藝人、導演,無論係公開定私底下,發訊息畀我,都支持或者贊成我呢一個決定(離巢)。我相信呢啲係我認真工作換番嚟嘅尊重,我好多謝佢哋。」

前晚樂易玲在活動上表示會積極挽留,但陳國邦似乎不為所動:「我知道返到香港之後,會有一啲訪問,我係需要做嘅。到時我會再詳細咁交代我點解會做一個咁樣嘅行動。」

採訪、攝影:卓寶花、魯吉

鍾意就快D Share啦!