掃呢頁CODE去手機

2015年10月9日 星期五

張智霖認斟洽再拍劇 自認「有時都會痕」 張智霖,



【無綫演員荒】張智霖認斟洽再拍劇 自認「有時都會痕」

2015-10-09 20:24:00



(攝影:仇志德)

林嘉欣、張智霖、Jocelyn等今晚喺圓方出席Salvatore Ferragamo重新開幕禮,嘉欣入圍今屆金馬獎,與舒淇、張艾嘉(張姐)等爭影后,佢直言無信心攞獎﹕「冇乜,所以要搵件靚戰衣,舒淇條腿好perfect,我都想着靚啲幫自己。邊個攞都好,有好電影就得,因為拍成一部電影唔容易,開心評審欣賞我哋部電影《百日告別》。」

張智霖透露明年春節有機會去佛羅倫斯參觀Salvatore Ferragamo造鞋過程,佢話﹕「畀小朋友睇吓當地文化,唔係上網先多姿多采,行萬里路都可以大開眼界。」

對於陳國邦離開無綫,張智霖表示有留意,讚對方是難得的演員,並說﹕「支持佢任何決定,加油,佢係一個不可多得演員,同成熟嘅人。」無綫留不住人才?張智霖就話﹕「好難講,冇嘢永恆。」他直言無綫亦有找他拍劇,但未遇合適劇本,他說﹕「有時都會痕癢想出鏡。」

Jocelyn和老公Anthony表示不知Jessica C.是否有喜,Jocelyn說﹕「我哋好耐冇見,但西方都有呢啲習俗,怕未夠三個月唔穩定,make sure bb健康先會講。」



Jocelyn話好耐冇見Jessica C.。



張智霖直言無綫亦有搵佢拍劇。







嘉欣入圍今屆金馬獎,與舒淇、張艾嘉(張姐)等爭影后。



鍾意就快D Share啦!