網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月15日 星期四

小周周曝光!昆凌冧爆:我們永遠是你後盾 昆凌,



小周周好有混血Feel呀!

next 1/1 pre

小周周啲眼睫毛長得好過份。

next 1/1 pre

呢份係「百日禮」,上面唔單止有昆凌同周董嘅英文名initial,仲有對腳印仔,好有愛呀!

next 1/1 pre

昆凌留言。

next 1/1 pre

之前小周周都係主力做影「後」。

next 1/1 pre

向來神秘到爆、通常都係做影「後」嘅周董囡囡「小周周」,喺今晚較早時間終於曝光。

昆凌喺微博大晒愛女戴咗后冠嘅萌樣,雖然只係得對眼,但由於眼睫毛長到爆,個輪廓驟眼睇又有幾分混血Feel,所以點睇都係似昆凌。

見到囡囡一天一天長大,唔單止愈嚟愈靚女,仲要咁似自己,昆凌自然冧爆,佢除咗大晒B女樣,仲留言:「Dear Hathaway,妳快滿100天囉!爸比媽咪很開心的看妳一天一天長大,謝謝妳來讓我們的生命多一份情感多一份責任,希望未來的妳有很好的人生觀,可以很正面的迎接各種生命給妳的考題,勇敢的做出妳每一個決定。親愛的記得我們永遠是妳的後盾,Hope you can grow with Happiness Joy and Love健健康康開開心心無憂無慮的長大」最後,昆凌仲話要同大家開心share百日禮添。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!