網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月31日 星期六

望殺入紅館 麥浚龍領御用團隊獻聲 麥浚龍,



麥浚龍話今次主辦單位好好,畀佢成隊音樂團隊一齊做,所以佢自己都好期待。

next 1/1 pre

麥浚龍直言自己從未忘記歌手的身份,亦有望殺入紅館舉行個人演唱會。

next 1/1 pre

麥浚龍近來忙於為下一套執導的電影做前期工作,但依然支持今次演出。

next 1/1 pre

麥浚龍指預計電影開拍後再難抽時間參與其他音樂活動。

next 1/1 pre

所以《軒尼詩炫音之樂2015》,絕對可以當成麥浚龍紅館演唱會嘅預演。

next 1/1 pre

麥浚龍表示新電影明年初開拍,所以要等完成晒套戲,起碼2017年先開到紅館騷。

next 1/1 pre

麥浚龍呢個Look真係堅有型呀!

next 1/1 pre

麥浚龍早前推出新曲《羅生門》大受樂迷歡迎。

next 1/1 pre

飲軒尼詩有機換入場券。

next 1/1 pre

麥浚龍將在十一月十三日參與《軒尼詩炫音之樂2015》。

next 1/1 pre

雲集世界各地最具個人風格的音樂單位,一年一度的樂壇盛事《軒尼詩炫音之樂2015》將在十一月十三日重臨香港,假亞洲國際博覽館舉行,今年演出陣容繼續叫人期待,包括有香港歌手代表麥浚龍、內地唱作歌手曲婉婷、澳洲二人女子組合The Veronicas及同樣來自澳洲的R&B男歌手Tim Omaji,齊齊在當晚以歌聲反轉博覽館。除了演出嘉賓外,藝人黃芷晴更獲委任為社交媒體大使,向樂迷送上音樂會的最新消息。

新專輯受注視

其中早前推出新曲《羅生門》大受樂迷歡迎,連帶新專輯《Addendum》亦廣受關注的Juno,雖然近來忙於為下一套執導的電影做前期工作,但依然支持今次演出。一向甚少參與商業演出的Juno,解釋何以今次會接受邀請:「我一直覺得唱歌唔單止係一個人、一支咪同一件樂器,起碼我唔係。我要求自己每一次演出都有一定嘅配套,主辦單位好好,今次演出畀我成隊音樂團隊一齊做,所以我自己都好期待。」

預計2017成事

雖然電影工作不斷,但Juno直言自己從未忘記歌手的身份,亦因為《Addendum》的成功,令他有望殺入紅館舉行個人演唱會,他說:「新電影明年初開拍,所以都要完成晒套戲先,起碼2017年。」Juno更指預計電影開拍後絕難再抽時間參與其他音樂活動:「所以今次嘅音樂會,絕對可以當成我紅館演唱會嘅預演。」

飲軒尼詩換入場券

年度樂壇盛事《軒尼詩炫音之樂2015》將於2015年11月13日(星期五)晚上8時30分,假香港亞洲國際博覽館10號展館隆重舉行。

門票換領方法:

由即日起至2015年11月12日,於指定時間到指定酒吧惠顧軒尼詩V.S.O.P(70cl)兩支,即可獲贈《軒尼詩炫音之樂2015》換票證乙張;惠顧軒尼詩V.S.O.P(70cl)三支,即可獲贈換票證兩張,憑換票證於指定時間內到換票中心換領《軒尼詩炫音之樂2015》入場門票。入場門票數量有限,送完即止。

詳情請瀏覽 http://www.hennessyartistry.com.hk/ 或密切留意Hennessy Hong Kong Facebook專頁,隨時贏取入場門票。

鍾意就快D Share啦!