網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月11日 星期日

直認恨錢 李克勤考慮再戰歌唱比賽 克勤,李克勤,



李克勤透露未來會推出國語碟,亦正討論與容祖兒在內地和美加等巡迴演出。

next 1/1 pre

李克勤拉完筋先唱,真係做足熱身喎!

next 1/1 pre

克勤同黃凱芹握手先。

next 1/1 pre

克勤同汪明荃企。

next 1/1 pre

克勤同老婆盧淑儀(資料圖片)

next 1/1 pre

李克勤、容祖兒(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手李克勤在將軍澳電視城出席《善心滿載仁愛堂》直播。他表示最近趁忙完與容祖兒的演唱會後的空檔就與老婆盧淑儀和一班朋友到日本旅行:「去咗4日,因為個仔喺學校做MC,要返嚟幫佢做Camera Man。」

他透露未來會推出國語碟,亦正討論與容祖兒在內地和美加等巡迴演出:「繼《蒙面歌王》之後都有大型嘅歌唱比賽節目搵我但諗緊,一來諗會唔會太密,二來會心力交瘁,你知呢啲唔可以失禮架」問他是否怕輸,他即笑謂:「都輸咗啦,咁大個人點會怕輸。(你資深經唔起評價?)咁大個人有咩經唔起,最有血有肉嘅評價就嚟自校長(譚詠麟),其他都頂得住,佢有肉係肉麻個肉。」問對方出價幾多,他就指價錢合理:「我都係一個爸爸嚟,我都要搵飯食。」要參加始終要度期忙中抽空:「但我又恨錢呀,不過主要原因都係驚人話我做乜咁戰鬥格。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!