網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月12日 星期一

麥長青演強姦江美儀角色:要請教單立文 單立文,江美儀,



麥包(左起)、江美儀、單立文將會合演舞台劇,到時一定火花四出!

next 1/1 pre

三人老友鬼鬼。

next 1/1 pre

麥包(左)、單立文大爆舞台劇會揭開人性醜惡嘅一面。

next 1/1 pre

麥包對於置業感到開心!

next 1/1 pre

單立文自爆眼睛微絲血管受傷。

next 1/1 pre

江美儀表示今次係首次演「被強姦」角色。

next 1/1 pre

三人個甫士咁夾嘅?

next 1/1 pre

陳國邦(資料圖片)

next 1/1 pre

李寶安(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人麥長青(麥包)、江美儀與單立文將會擔大旗演出日本知名導演黑擇明改編的舞台劇《羅生門》,暫定將在明年1月假新光戲院公演五場。他們出席記者會透露將在劇中三人分飾九個角色,相當考驗演技!

麥長青擺單立文上枱

其中,麥包更會上演強姦江美儀的戲碼,麥包將曾多次演西門慶角色的單立文擺上枱,笑說:「最大考驗係我未試過強姦人,而單立文就未試過唔強姦人。(請教佢?)梗係啦,香港冇第二個可以請教,佢係舞台監督,坐喺度睇住呀。」美儀亦表示今次是第一次「被強姦」,在旁的單立文則笑指:「你係老手嚟,經驗豐富,佢鍾意玩啲另類嘢。」美儀繼續互窒指:「單立文拍過呢套劇電影版,佢就係做強姦人嗰個。」

爆舞台劇揭人性醜惡

麥包又指「羅生門」最近成為全城熱話,但很多年輕人不知道其意思及出處:「其實係來自小說故仔,大家講自己嘅版本,唔知邊個先係真。」單立文指故事揭露人性醜惡面,以達到自己目的。麥包續說:「擺落呢個社會比比皆是。」單立文反問:「如果擺落電視台呢?」麥包表示:「梗係啦,擺明呢套係電視劇。」

單立文麥長青無意離巢

提到陳國邦最近的離巢風波,問到他們可有計劃離開無綫?美儀指與無綫仍有多年合約,現在言之尚早。單立文則剛簽新約,笑言會做到無綫高層李寶安退位。而麥包則表示明年年底約滿,但暫無意離巢:「唔諗住,希望做多兩、三年《愛.回家》,好舒服,好似working holiday咁。」

江美儀「眼紅」麥長青上車

麥包隨即被身旁的美儀寸豬籠入水,最近上車成功做業主:「又做業主啦,我哋睇樓都冇資格睇呀。」麥包解釋:「睇咗好多棟樓,終於買咗喇!上咗車先,大大小小都冇所謂啦,有自己物業先,以前冇首期買,適當時候就適當嘅嘢。人生匆匆幾廿年,活在當下,活得精彩。」另外,單立文笑言「眼火爆」,事關早前眼睛微絲血管受傷,故要戴黑超示人。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!