網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月10日 星期六

捱廿年做第四男主角 無綫:佢角色一路都吃重 無綫,



陳國邦今早於網上向無綫發了一封公開信,內容不贅。

無綫回應如何?樂易玲可以代表官方說法。

今晚樂易玲到富豪機場酒店出席一個慈善晚宴,回應是,無綫一直好重視陳國邦,安排其擔任之角色,亦一向吃重。現在陳國邦不在港,等其兩星期後返港再細談。樂易玲並表示,無綫會盡力挽留。

樂易玲受訪時表示,出席晚宴途中,已細閱了此信。樂易玲解釋其實今早已有同事俾咗一部份佢睇,但未細看足本版。讀後感,樂易玲表示:「封信都寫得好清楚,我哋傾好晒合約,條款佢係滿意,應承十月底返來簽,佢依家喺加國演出(編按:今晚陳國邦先在台灣演出)。大家睇到信,嘗試聯絡佢,或者等佢返港再傾。」

樂易玲表示,傾約嗰陣,已經傾好晒條件,而且陳國邦亦同意,說好了返港續約,「未知係咪佢放假時思前想後,希望係佢諗多咗,因為佢好多劇,角色好吃重,好多戲份。」

無綫戲劇總監曾勵珍亦有同樂易玲了解此事,樂易玲被傳媒問及是否盡力挽留?佢話:「當然,合約都傾好晒。」但問及陳國邦於信中指有感於所有人向前,但就覺得自己好似走錯方向,似乎不是加人工與否的問題,而是工作機會。

對此,樂易玲就話:「所以要睇佢諗咩,係咪有啲嘢想做,但未做?」記者即謂:「主角囉。」樂易玲聞言即說:「所以要等佢返嚟,同佢傾。」

會否答應開劇予陳國邦?「其實佢角色一路都吃重,是否主角,就要同製作部商量,唔係一個人話事,亦都要角色啱佢。」至於會否給對方一個承諾?樂易玲都係呢句:「要等佢返嚟。」又表示對於陳國邦突然發公開信感愕然:「當然,傾好晒約。我知佢多話劇做,所以我哋嘅合作形式都係俾佢做想做嘅話劇,就佢時間,等佢有時間再安排角色佢做,而且角色都討好,就好似未出街嗰部《公公出宮》,影月曆佢都有影到。」

最後再問樂易玲,無綫是否好重視陳國邦?樂易玲即說:「不嬲都係,佢係一個好戲之人。」

攝影:仇志德 《相約星期二》世界巡迴演出,今晚來到台灣站。 《大太監》,彭三順
《公公主宮》 《太極》麻強,男配角 《流金歲月》司徒佳
《疑情別戀》Anson,第二男主角 《疑情別戀》 《女人最痛》池男,第三男主角
《囧探查過界》,配角 《女拳》,黃漢邦,配角 《紫禁驚雷》,康熙,第三男主角
《不速之約》,Vincent,配角 《法外風雲》,宋家祥,配角
鍾意就快D Share啦!