掃呢頁CODE去手機

2015年10月16日 星期五

夏蕙姨否認整容:如假包換 夏蕙,整容,黃夏蕙,



夏蕙姨否認整容:如假包換



其他影片:>>






夏蕙B想整容 醫生:個鼻夠高唔使整

一向被盛傳是「變臉女王」的82歲黃夏蕙關心時事,亦有留意Baby在內地鑑證新聞,自稱身上只有假髮及眼睫毛是假的,她聲言從未整容,不過心思思想整容:「我如假包換,見皮膚鬆弛,想拉吓面皮,又想整高鼻樑及下巴。」

夏蕙姨昨日到尖沙嘴一間醫學美容中心詢問醫生意見,其間醫生有用手及尺檢查她面部及進行評估,夏蕙姨笑言:「樣樣都想整,又再打走笑紋、眼紋,鼻再整高啲靚啲。」醫生對夏蕙姨的評估:「鼻就夠高,唔使整,有啲儀器係可以刺激骨膠原增生,不過佢年紀唔適合,應該冇效。」對於整容界定,醫生表示:「𠵱家好多技術有微整容,微整容好多針藥,鼻樑都未必需要開刀,打透明質酸都OK,可以維持一年半年,不過𠵱家有啲人貪心打過量,打得太多陽光下會睇到透明。」

採訪:楊定

攝影:陳志嵐



■自稱從未整容的夏蕙姨,被醫生揑鼻。

鍾意就快D Share啦!