掃呢頁CODE去手機

2015年10月10日 星期六

未夠三個月唔講得?安志杰:係 安志杰,



今日JC同男友安志杰一齊到尖沙嘴出席一個醫學美容活動,JC肚凸凸現身,孕味特濃。好喇,問JC,咦,肚凸凸,係咪就快報喜?佢笑笑口話:「我喺上面工作,需要好多energy,因為每日都要做十四個鐘頭,食多咗嘢。」

睇嚟好似冇破綻,但當再問安志杰:係咪因為未滿三個月,所以唔公佈得?佢就答:「係。」

恭喜晒啊!即連隨問兩人是否已有結婚計劃?安志杰承認係有呢個想法,點知JC即刻叫停——叫男友唔好再講,因為佢想要有驚喜呢。佢又話下周會一齊旅行,慶祝拍拖一周年,共度二人世界。咁呢個trip會否順道結婚?安志杰即又爆響口:「都有諗過,但係我未求婚。」此時JC又再出手——掩住佢個嘴猛話:「唔好講唔好講,我想要驚喜。」

老老實實,其實兩位有冇心理準備為人父母?JC話相信男友將來會係一個好爸爸,安志杰即謂:「我哋都視對方為理想對象。」真係又要用多次子華金句:甜親自己呀!

問JC依家身體狀況是否有變化?安志杰再次搶答:「佢依家食多咗好多嘢。」仲話佢喺大陸照顧女友期間,整咗好多芝士俾佢食添。問番JC懷孕期間會否停工?佢就表示:「希望有一日可以平衡到愛情同工作家庭嘅生活啦。」想做媽咪先定太太先?佢話:「Both啦。」安志杰話:「兩樣都冇所謂。」咁幾時可以公佈喜訊?佢就話:'After the trip.'等你好消息!

至於安志杰舊愛謝婷婷,就透過助手,於凌晨回覆有關安志杰與JC傳有BB嘅新聞,婷婷表示:「會了解咗先,如果係的話,一定會恭喜佢哋。」

安志杰話JC依家食多咗嘢。 呢個抱小朋友嘅姿勢...要學喇。
兩個真係好鬼恩愛。
鍾意就快D Share啦!