掃呢頁CODE去手機

2015年10月5日 星期一

陳凱琳有機爭視后 鄭嘉穎撐大躍進 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,



備受無綫力捧的前港姐陳凱琳,在《張保仔》的演出被黃秋生狠批,但仍有機會火併田蕊妮及胡定欣等爭視后!身為男友的鄭嘉穎昨日公開力撐女友,強調作為新人已經不錯,只要畀心機就有進步,為女友「打強心針」!而陳凱琳謙稱未是時候爭奪視后。採:影視組 文:專案組

陳凱琳坦言有進步空間,未係時候攞視后!(資料圖片)

鄭嘉穎護女友心切幫住陳凱琳!

鄭嘉穎在活動上與小朋友打成一片。

鄭嘉穎講起陳凱琳,例必冧到爆!

無綫台慶頒獎禮快將舉行,備受關注的視帝視后之爭例必成為熱話!雖然無綫未正式公布入圍名單,但其實競爭十分激烈,貴為2013年香港小姐冠軍的陳凱琳(Grace),雖然在《張保仔》的演出備受批評,但仍有機會殺入台慶頒獎典禮。另外,憑《鬼同你OT》獲網友激讚「神同步」的田蕊妮及胡定欣,實力雄厚,而黃翠如則憑《師奶Madam》跑出,但作為新人的Grace仍被看好有力與前輩一拚!

評女友用力變冇力

備受無綫力捧的Grace,近日在台慶劇《張》擔正女主角,可惜演技被網友批評,指她欠自然,而黃秋生日前出席台慶亮燈儀式時也表示她在劇中太多小動作,太過滋擾,更指「佢揸槍個樣好猙獰」,當時Grace「接受批評」時坦言唔開心,但會作出改善。身為Grace男友的鄭嘉穎昨日出席活動時,立刻「護花」兼力撐女友,他說:「一個新人嚟講算唔錯,唔可以Skip咗由小學跳到大學,佢係起步階段。秋生都係善意批評,自己做新人都冇前輩提點。」

提到秋生指現今新人缺乏Character(個性),不過嘉穎力撐女友有Character:「只要繼續畀心機,遲啲就會不斷進步。(佢最大問題係乜?)Overall嚟講太用力,每場戲都用力的話就等於冇用力,要適當時用力。」有傳他在台慶亮燈夜專程回港氹女友,嘉穎笑說:「唔需要,佢係好有智慧嘅人,呢啲係每個人必經階段,有信心佢喺好短時間有大躍進。」

「我仲未係時候拎」

對此,Grace昨日回覆本報時表示正在工作,並以英文短訊回覆:「我諗嘉穎同秋生都講得好誠實同好合理,我好感激,同埋我唔想再討論呢個題目,謝謝。(有冇信心同阿田爭視后?)佢係一個好好嘅演員,我都有睇佢演出,我仲未係時候可以拎視后,仲有進步空間。」

陳凱琳坦言有進步空間,未係時候攞視后!(資料圖片)

鄭嘉穎護女友心切幫住陳凱琳!

鄭嘉穎在活動上與小朋友打成一片。

鄭嘉穎講起陳凱琳,例必冧到爆!

鍾意就快D Share啦!