掃呢頁CODE去手機

2015年10月4日 星期日

情路一波三折 趙頌茹忍唔住爆喊 趙頌茹,



趙頌茹人生路上有唔少曲折,當演繹川島芳子時,有類似遭遇嘅佢忍唔住淚崩。

next 1/1 pre

阿Yu好明白被身邊最信任嘅人傷害嘅感受。

next 1/1 pre

佢坦言只可以默默承受。

next 1/1 pre

演戲時非常投入角色而爆喊。

next 1/1 pre

阿Yu着上旗袍散發出古典女性嘅味道。

next 1/1 pre

鍾意演戲嘅佢,因為角色心情好沉重要一段時間先恢復過來。

next 1/1 pre

仲以軍裝示人,非常有型。

next 1/1 pre

女星趙頌茹(阿Yu)在黎燕珊所主持的有線節目《往事‧並不如煙》中演繹歷史女間諜川島芳子,分別以軍裝與旗袍示人。阿Yu慨嘆自己和川島芳子的身世有幾分相似,更自爆當年遭親戚性侵,令她很抗拒異性,後來與周永恒結婚組織家庭,卻因為婚外情及家暴事件,導致二人關係缺裂。問到是否因這些經歷令她代入到川島芳子當中?阿Yu表示:「我當然無得同佢比啦,佢係一個非常堅忍嘅女中豪傑,不過我哋都係有經歷過起跌嘅人,喺感情路上一波三折。」

阿Yu坦言經歷令她的演出更投入:「我覺得佢好坎坷,身邊嘅男人不斷利用佢、背叛佢,我好明白當你被身邊最信任嘅人傷害嗰種心痛,彷彿所有美麗嘅幻想都一下子破滅晒,嗰刻根本唔識得嬲,只可以自己默默承受。」拍攝期間,阿Yu想到川島芳子的種種經歷,疑因太入戲在片場咆哮大叫,更一度淚崩人前。

阿Yu更以旗袍展現川島芳子的另一個人生階段,談到這個造型,阿Yu說:「旗袍係我最鍾意嘅造型,因為可以表現到中國古典女性美,每個女人一着上旗袍就變得婀娜多姿,好有魅力!仲有另一個較冷酷嘅軍裝造型都意外地襯我,大家都話好型!」她又續說:「我真係好鍾意演戲,尤其今次可以演繹咁舉足輕重嘅人物,真係好開心。最大挑戰係因為個故事好悲情,我要長期保持住嗰種好沉重嘅情緒,令成個人好down,要一段時間先調整番。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!