網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月5日 星期一

認同秋生批評中肯 鄭嘉穎彈陳凱琳演技小學雞 秋生,陳凱琳,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,黃秋生,





其他影片:>>






近年無綫人才凋零,小生花旦相繼大逃亡,花旦走完一個又一個,胡杏兒、陳茵媺、徐子珊、郭羨妮等均先後約滿離去,無綫惟有改捧港姐攝位。2013年出身豪門的港姐冠軍陳凱琳,因上圍只有30吋被笑為「貧乳」港姐,Grace當選後以旁聽生身份參加第27期無綫電視藝員訓練班,未卸任即獲安排參與拍攝《名門暗戰》,可惜處女作被網民狠批演技幼嫩。

近日無綫在黃金時間播出台慶劇《張保仔》,除特技被網民嘲雞過14年前《封神榜》,入行僅短短兩年的Grace,火速榮升擔任第一女主角「黃娣妹」,可惜其演技依然停留在半桶水階段,被網民狠批表情和動作都浮誇造作,擠眉弄眼似足迪士尼的動畫公主,演技無層次無深度,兩分鐘尖叫20次,耳膜都被她震穿!身為香港演藝學院表演系學士畢業、兩度獲封金像影帝的前輩黃秋生,都忍不住出口批評Grace演技:「我覺得好滋擾,陳凱琳太多小動作,『依牙鬆槓』唔自然,出現呢啲小動作20次就變成滋擾,導演可能見陳凱琳就魂飛魄散,但佢揸槍個樣好猙獰。」難怪秋生睇半集已熄機。

大前日Grace出席活動坦言為批評感到唔開心,原來身為男友的鄭嘉穎當日由橫店拍劇返港,晚上即急會女友送上愛的慰問,被網友影到兩人同車的相片貼微博。昨嘉穎出席銅鑼灣惜食堂活動,問有否睇劇集《張保仔》?他坦言:「有留意。」問覺得Grace演技如何?曾獲視帝的他力撐女友:「咁樣講,每樣嘢都有過程,對一個新人嚟講算唔錯。」

嘉穎用讀書做例子,笑女友的演技是「小學雞」起步階段:「當讀書嚟講,讀完小學唔可以跳去大學而skip中學,佢o依家只係起步階段,我都有聽到善意批評,秋生講得好中肯,係善意。o依家係佢必經階段,我入行嗰時冇咁幸運,冇前輩提點,如果一嚟就話好,都唔係好事,秋生講得啱,o依家啲新人缺乏character,但佢係有character,只要繼續畀心機,就不斷有進步。」

問覺得Grace最大問題是甚麼?嘉穎坦言:「唔可以單場嚟講,整體嚟講佢係比較用力,如果每場戲都用力,就等於冇用力,要喺適當時候用力。」問他會否覺得女友因拍台慶劇所以緊張?嘉穎說:「唔關事,新人孭劇會緊張,我以前未做主角,幾日先拍十場戲,但做咗主角就一日拍十幾場戲,少咗時間分析角色、準備又少,但工作量大咗,主角同配角係有分別。」

再問Grace有否不開心?他說:「佢係一個好有智慧嘅人,呢個係必經,我有信心佢短時間內有大躍進。」另對於女友被傳曾跟陳展鵬、洪永城搞三角戀,嘉穎笑笑口說:「呢啲吹水嘢大家唔好信。」至於Grace夢想有森林婚禮和生小朋友,他說:「呢啲嘢後話啦,我覺得到時先算,今日講呢啲嘢太離題。」

鍾意就快D Share啦!