掃呢頁CODE去手機

2015年10月20日 星期二

陳凱琳:陳凱琳壓力大到爆喊搵嘉穎開解 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,



陳凱琳直言孭飛女一壓力大。

next 1/1 pre

陳凱琳

next 1/1 pre
next 1/1 pre

陳凱琳表示壓力大時會找男友開解。

next 1/1 pre

陳凱琳

next 1/1 pre

陳凱琳對於外界的批評,坦言已盡力去演問心無愧。

next 1/1 pre

鄭嘉穎 資料圖片

next 1/1 pre

藝人陳凱琳奪得港姐冠軍後隨即被無綫重用,銳意栽培她成為新一代花旦,雙生一旦配搭的穿越劇《張保仔》是她的第三套劇集,在經驗、資歷尚淺下孭飛「女一」,壓力可想而知有多巨大。

陳凱琳受訪時說:「《張保仔》之前拍咗《名門暗戰》、《四個女仔三個BAR》,呢套係擔得最正、戲份最多,所以壓力好大,由拍到依家播都有壓力好緊張,外面好多評論,人哋會去搵嘢攻擊你。有次同婆婆食飯,佢話你冇辦法令每個人都鍾意你,問我有冇盡力?有冇嘢要後悔?我話冇,婆婆話咁就得啦,既然已盡晒力,都冇嘢做到,聽完都安心啲。」

陳凱琳自言有時壓力大得令自己爆喊,問到男友鄭嘉穎可有開解?她說:「會o架,佢好有經驗,佢嘅方法係唔會太理出面講咩,會聽番同行、監製意見,如果個個人講都聽一定會令自己唔開心,所以要聽番啲重視、重要嘅人講,套劇播緊佢喺大陸拍完劇返咗嚟,佢話會睇畀意見我。」

劇中陳凱琳與洪永城有場咀戲,她指這場戲拍得舒服沒尷尬,拍一次就完成,因大家也不想翻拍。可會禁止嘉穎睇?她說:「唔緊要大家都係專業,反而怕Daddy睇,上次《四》有場kiss戲,Daddy話點解要拍啲咁嘅戲,佢最唔鍾意睇呢啲,到時可能要使開佢,哈哈。」陳凱琳與洪永城、陳展鵬也是首次合作,她說:「洪永城好調皮好玩得,陳展鵬就好認真,會問你睇完劇本有乜感受,會同你分析。」

鍾意就快D Share啦!