網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月10日 星期六

林盛斌:酒醒林盛斌遠赴澳洲懺悔:每人也會跌倒 林盛斌,



繼喺微博道歉後,Bob再次發文話要自我反省,睇嚟佢真係有好大悔意。

next 1/1 pre

Bob透露自己身處澳洲。

next 1/1 pre

Bob微博

next 1/1 pre

Bob(左)喺錢國偉婚宴上連咀梁列唯(右)三次。(資料圖片)

next 1/1 pre

Bob(右圖)喺婚宴上同陳小春發生衝突。(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人林盛斌(Bob)日前喺錢國偉婚宴上與陳小春發生衝突,受訪時更醉酒連咀梁列唯三次,昨日阿Bob火速喺網上發文道歉:「我冇好好控制自己!」

今日,阿Bob喺網上透露身在澳洲,仲話會趁呢段時間好好反省:「每個人也會跌倒,學習反省,學習放下。每個人也可起來,相信自己,相信未來!我仍然是那一位充滿熱情和力量的林盛斌!澳洲的朋友,我來到了!」佢仲上載一張喺當地嘅照片,相中佢面帶笑容望向遠方,睇嚟已經放低咗呢件事!

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!