網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月20日 星期二

阿姐唱《少女的祈禱》創「驚」典 阿姐,汪明荃,





其他影片:>>






無綫搞過好多次《靚聲王》節目,最早期當然是01年的《名曲滿天星》到之後的《超級靚聲演鬥廳》及近日的《Sunday靚聲王》,全部都換湯不換藥,都係以聽懷舊金曲為主,不過當中都有不少八卦趣聞。

講嘢都走音

伍衛國於06年主持《超級靚聲演鬥廳》節目時,高呼一句「支持靚聲…王嘅就請坐低」,結果低字離奇走音,連身邊的馬浚偉也忍不住偷笑。

阿姐踩鋼線

汪明荃主持《Sunday靚聲王》多次演唱都被評為猶如在走音與非走音邊緣,其中《少女的祈禱》及《大城小事》堪稱經典,前晚演唱《分分鐘需要你》再創奇蹟。

不唱的金曲

鄭少秋主持30集《Sunday》,前晚跟林子祥合唱《阿Lam日記》,網友狠批秋官被阿Lam完爆,抵死留言:「你都係唱番《香港料理》」

阿姐唱功,網民存在好多分歧。 (資料圖片) 秋官同阿Lam合唱《阿Lam日記》,慘被指俾阿Lam完美KO。 (電影截圖)
鍾意就快D Share啦!