網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月5日 星期一

約滿黎明 搶手李治廷「泊」成龍打入國際 李治廷,成龍,黎明,



李治廷嘅聲勢同人氣,真係沒法擋。

next 1/1 pre

成龍(綠衫者)睇中李治廷(紅衫者)睇得又打得,決定喺中印大製作新片《功夫瑜伽》度,力捧李治廷做第二男主角。

next 1/1 pre

李治廷(後右三)同一眾演員以及導演唐季禮(後左二)相處融洽。

next 1/1 pre

仲齊齊寓工作於娛樂,大擦大閘蟹添。

next 1/1 pre

連小演員都好鍾意李廷治,真係大小通殺喎。

next 1/1 pre

工作一浪接一浪嘅李治廷,嚟個自信晒V。

next 1/1 pre

出名真性情嘅李治廷,對住小演員好俏皮。

next 1/1 pre

成龍都同小演員玩得好開心。

next 1/1 pre

李治廷雖然十分感激黎明(米色皮褸),但由於一心想向外闖,所以唯有同黎明和平「分手」。

next 1/1 pre

李治廷之前喺電影入面飾演李小龍,已經備受好評。

next 1/1 pre

李治廷憑內地劇《武則天》成功上位!

next 1/1 pre

李治廷於2009年簽約成為黎明旗下藝人,今年憑內地劇《武則天》聲名大噪,其深情皇帝形象深受觀眾愛戴,及後參與內地真人騷《報告!教練》被鏡頭捕捉24小時,其真我性情吸納更大批支持者,被封為內地「新一代小鮮肉」,從此工作接踵而來,片約及廣告不斷,荷包當然袋袋平安!

狂操變筋肉人

基於Aarif內地人氣強勁,不少大製作的電影也欲找他演出,如最近他接拍了《小時代》導演郭敬明的新片《爵迹》,該片乃一部大型虛幻動作3D電影,有份參與粒粒紅星,除有同是小鮮肉的吳亦凡、陳偉霆外,亦有舊拍檔范冰冰、郭采潔、楊冪等。

同時成龍亦睇中Aarif打得又睇得,加上有感近年武打演員難以承接,欲於其中國、印度大製作新片《功夫瑜伽》力捧Aarif,安排Aarif擔任第二男主角,片中Aarif連場打鬥戲份,故拍攝前亦接受長時間訓練,並已操出筋肉人身段。

外闖尋新發展

造型方面,Aarif將一洗以往「奶油小生」感覺,以留鬚Man爆Look上陣,另一位有份參演的是韓國人氣男團EXO中國籍成員Lay(張藝興)。《功夫瑜伽》乃中印電影合作交流的三部電影之一,並已於上月底開拍,近日大隊移師杜拜沙漠拍攝,完成約三星期戲份後將轉至冰島繼續取景。

據知,Aarif與黎明的經理人合約將於明年年頭約滿,雖然多年來雙方合作關係不俗,Aarif亦感激黎明悉心栽培,奈何他有意嘗試向外闖,尋求更大發展空間,故決定與黎明和平分手,但雙方依然保持友好關係。

眾所周知Aarif是小金蛋,故消息傳出後,近期中港兩地均有經理人公司開價力邀加盟,但基於Aarif忙於拍戲,據知尚未有定案,《東網》就此事求證Aarif,惟至截稿前未有回覆。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!