網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月12日 星期一

準女婿羅仲謙 乖乖陪楊怡全家去海洋公園 羅仲謙,楊怡,





其他影片:>>






楊怡同羅仲謙呢pair,打風唔甩,而且兩人亦唔再好似以前咁,收收埋埋,可能係有感於鄭嘉穎同陳凱琳呢pair咁受歡迎,同時處女黨岑麗香都公開戀情,應該冇嘢需要避忌啦。

早前楊怡伸專登飛咗去台灣陪謙仔,兩個人仲去咗台北嘅饒河夜市蜜遊,事後楊怡受訪嗰陣,亦承認:「我覺得我自己都開心,可以去放下假,不過遇著打風。」問佢係咪好事近?佢就話:「都係好事近,台慶就嚟,如果台慶有獎攞我就係好事近。」

台灣蜜遊事隔唔夠10日左右,返咗香港小休嘅謙仔,前日仲同楊怡一家人去咗海洋公園玩。前日讀者梁先生透過本報「爆相爆片」報料,話楊怡同謙仔前日下晝去咗海洋公園玩,同行仲有楊怡姐姐楊卓娜兩公婆同相信係楊媽媽嘅女仕。

梁先生話前日兩點左右,喺海洋公園山嘅海洋列車站出口見到楊怡同謙謙一行五人,因為星期日人多,本來都冇為意,不過楊怡同謙仔都戴住口罩,所以特別引人注意。

楊怡仲一身全黑衣打扮、長靴同cap帽,成個女黑俠咁款,而謙仔亦都以情侶全黑出現孭住個大背囊。落車之後佢哋先行咗去廁所,再集合之後,楊怡、謙謙刻意保持距離。

行到離行離列嘅楊怡,選擇同媽媽同行,謙謙就同楊卓娜老公一路行一路傾,唔知仲以為佢同楊怡唔識。之後佢哋去咗參觀海洋館、中華鱘館,仲有去玩機動遊戲,當然唔少得去咗參觀萬聖節期間限定嘅鬼屋。

楊怡同謙謙今次雖然衣著行動上都好似刻意避忌,但揀得呢啲日子、人山人海一家人去玩,照計都係想戀情慢慢上水0架喇!

讀者梁先生提供圖片 前後腳 (讀者梁先生提供圖片) 男前女後 (讀者梁先生提供圖片)
謙謙不時回望楊怡 (讀者梁先生提供圖片) 楊怡與母搭膊同行 (讀者梁先生提供圖片) 戴晒口罩 (讀者梁先生提供圖片)
呢個算係難得接近嘅距離… (讀者梁先生提供圖片) 楊怡
鍾意就快D Share啦!