掃呢頁CODE去手機

2015年10月13日 星期二

西班牙奪成就獎 任達華唔記得多謝妻女 任達華,



任達華揚威海外,於西班牙獲頒貢獻成就獎!

next 1/1 pre

香港之光!

next 1/1 pre

幫當地粉絲簽名。

next 1/1 pre

得來不易!

next 1/1 pre

琦琦陪住老公攞獎。

next 1/1 pre

錫錫個獎。

next 1/1 pre

影帝任達華(Simon)拍過無數電影,近年更獲得不少獎項,日前再下一城,獲西班牙舉行的大型電影頒獎禮Sitges 2015頒貢獻成就獎,現身處巴塞隆拿的Simon心情靚爆,開心地說:「呢個獎係頒畀對電影有貢獻、有成就,對電影有影響力嘅人,好開心好榮幸,我每年都有不少電影會喺當地播放,今次更特別安排咗一間有100年歷史嘅電影院播放我兩套電影,同埋喺嗰度同一班影迷一齊睇戲。」

Simon逗留當地四日,行程緊密,一日安排20個訪問,問到會否感吃不消?他說:「唔會,啲人好熱情,而且可藉此機會宣傳香港電影業,同介紹香港美食畀佢哋。」Simon又謂拿獎後,第一時間通知囡囡,給予她鼓勵及正能量。

太太琦琦全程陪同左右,問到送甚麼禮物給老公?她笑說:「我陪住佢已係最好嘅支持,但佢得獎致謝時,多謝咗好多人,竟然唔記得多謝我,後來攞完獎再話多謝我同囡囡,搞到全場笑晒!」Simon身在異地,但粉絲人數依然沒減,任何地方均被粉絲包圍,問到有否為老公解圍?琦琦說:「冇呀,嗰度嘅人好熱情,攬住佢唔放,等佢習慣吓呢種熱情,就算佢錫女粉絲面我都唔介意。」琦琦又謂難得與老公二人世界,亦有抽時間拍拖,大讚當地十分浪漫,是拍拖聖地。

鍾意就快D Share啦!