網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月23日 星期五

除婚戒暴瘦現身 諸葛紫岐聞家事即泛淚 諸葛,諸葛紫岐



諸葛今日雖然着鮮色衫現身,但佢心情卻似乎唔係咁colorful。

next 1/1 pre

諸葛受訪時,談及婚姻狀況時,一度強忍淚水同索鼻。

next 1/1 pre

佢個樣真係好傷心。

next 1/1 pre

強忍淚水嘅諸葛,一度要終止訪問平伏情緒。

next 1/1 pre

諸葛現身時盡量保持笑容。

next 1/1 pre

問到婚姻是否涉及第三者,佢話要時間同空間,仲話相信會處理好。

next 1/1 pre

而問到婚姻究竟出現問題幾耐,諸葛話唔知點答,好耐人尋味。

next 1/1 pre

之前已經暴瘦嘅諸葛,今日現身時胸口鎖骨依然突出,我見猶憐。

next 1/1 pre

諸葛左手無名指未見戴上婚戒,而取而代之嘅,係食指上嘅巨型鑽戒,好閃!

next 1/1 pre

名模諸葛紫岐(Marie)與老公Neway太子爺薛嘉麟的婚姻,近日盛傳亮紅燈,二人早前先後在社交網發功,令傳聞愈炒愈熱。雖然二人關係撲朔迷離,但據知二人仍為兒子為大前提,只要一有時間,就會抽空陪囝囝。

諸葛與老公關係備受全城關注,今日主角之一的諸葛到中環出席活動。現場所見,諸葛身形依然勁瘦,胸口驚現鎖骨,暴瘦情況未有改善。記者亦發現諸葛手上並沒有戴上婚戒,反而在左手食指戴上巨鑽戒指裝飾。

很久沒一家三口團聚

問到現時體重,諸葛稱剛從北京回來,忙到無時間磅重,繼而講述昨日被傳媒追訪一事:「我都明media係做嘢,但小朋友喺車,唔想咁恐怖咁衝過嚟,你哋危險,我哋又危險,又阻住路人,唔想有意外發生。(小朋友好驚?)係,驚到喊,五個人圍住車頭,小朋友驚,我哋都好驚,司機哥哥唔踩油咁點算!希望下次唔好咁。」至於是否很久沒一家三口團聚?她坦言:「係,都幾耐。(你做嘢忙?)佢做嘢忙,我都好忙,佢都應該啱啱返嚟。」

「畀時間我哋處理」

談到婚姻狀況,Marie回應:「都知道大家會問,多謝關心,畀時間我哋處理。作為媽咪都應該take care事業、照顧小朋友,希望小朋友喺開心家庭成長。(盡力挽救婚姻?)畀啲時間我哋。(係你太忙定有其他問題?)多謝大家。」記者再追問是否心愛對方時,工作人員隨即拉走眼泛淚光的Marie。

一度中止訪問 避談第三者

休息片刻後,心情平伏了的Marie再出來接受訪問,問到婚姻是否涉及第三者?她表示:「其實私人問題,講太多家事,知道大家關心,時間同空間,相信會處理好。今日見到薛生回應,佢尋日好嬲,落車同記者講。」

「你會唔會為婚姻放棄夢想?」

提到是否因為婚姻問題暴瘦,她稱是因工作繁忙導致。問到婚姻出現問題多久?她說:「唔知點答你。(有冇彎轉?)同佢坐低傾吓,大家都喺香港。(你做嘢太忙冷落佢,令佢出去蒲?)每人有自己夢想,男女平等,我都有夢想同事業,大家做自己想做嘅事。(為婚姻放棄事業?)你會唔會為咗婚姻放棄夢想?(為小朋友維繫家庭?)我對小朋友冇問題,我好錫佢,用所有愛保護佢。(你先生?)佢應該唔需要我保護。(需要愛?)畀時間大家,相信有解決方法。」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!