掃呢頁CODE去手機

2015年10月2日 星期五

疑鎅手入院 林雅詩婚姻觸礁諗過輕生 林雅詩,



林雅詩婚姻亮紅燈,她否認有新歡。

next 1/1 pre

林雅詩被拍到漏夜入院,左手包裏着紗布。

next 1/1 pre

林雅詩曾上載鎅手相,但照片絕非本人。

next 1/1 pre

林雅詩透露過想離婚。

next 1/1 pre

曾有輕生念頭。

next 1/1 pre

充滿負能量。

next 1/1 pre

林雅詩成日同老公嗌交。

next 1/1 pre

林雅詩出寫真,是希望可以在大陸發展。

next 1/1 pre

近日宣布復出並會推出寫真集的前落選港姐林雅詩(Grace),凌晨突然現身醫院,見其左手手腕有繃帶包紮,即時惹來自殘入院的傳聞。其實早前Grace出席活動時,已見其左手手腕受傷,但她未有明言受傷原因外,她曾在微博透露有輕生念頭:「你是想見到我自殺定跳樓?」更上載鎅手相片,加上突然復出她聲稱未有特別知會老公,以及有指已和老公分房瞓多年,隨即被指婚姻亮紅燈,以及更有傳其助手兼表哥Eric為新歡!

傷口爆開再入院

Grace接受《東網》電話訪問時,說入院是因手腕傷口爆開,她說:「之前煮嘢食批薯仔已經整親手,我份人又唔錫身,自己落手落腳做家務又唔睇住傷口,結果搞到流血,結果搞到成4點幾先走,醫生幫我打咗枝止痛針同開咗啲藥畀我。(因為打架?)唔係!唔係你哋所諗咁樣。」

復出壓力大爆喊

言談間,Grace承認復出後感到壓力大,期間更突然爆喊,說最不開心的,是表哥擔任其助手,卻被說成是新歡,她說:「一個女人咁嘅年紀想有番自己事業,但竟然不斷有新聞去抹黑我,我都只係想開開心心出本寫真,用嚟喺大陸發展,其實真係好影響我!(嗰人係邊個?)佢係我表哥,依家做我經理人,幫我接工作,媽咪知我復出唔容易,所以就叫表哥幫我,搵個人可以保護我,媽咪會覺得表哥點可能會傳緋聞,媽咪會放心好多。」

「你是想見到我自殺定跳樓」

至於微博大吐苦水,多次以「好辛苦」來形容自己,並曾表達輕生念頭,留言說:「你是想見到我自殺定跳樓」,更上載鎅手相,Grace澄清該鎅手照片絕非本人:「嗰段時間,我係唔開心,因為丈夫處於事業嘅高峰期,冇咩時間理我,連坐低食飯時間都冇。而我又同佢嗌交,我為屋企付出咁多,但佢唔欣賞我,所以我就用文字去舒發情緒。(鎅手相係你?)張相係我喺網上cap出嚟,嗰陣想用嚟嚇我老公,我嗰陣係有諗過離婚,想佢關心我,但我哋之間冇第三者!(依家關係點?)今年關係已經好好多。(咁你有無鎅手?)冇,我要照顧小朋友,唔會咁樣去傷害自己。」

靠安眠藥入睡

雖然Grace承受不少壓力,她坦言未有患情緒病,但承認有靠安眠藥入睡:「真係好大壓力,之前我會跑步減壓,但依家只係想喺屋企。夜晚都靠食安眠藥幫助瞓教,我知係唔好,但真係無計。」Grace透露除輿論壓力外,其實亦來源家庭,她說:「老公見我呢排咁多新聞,都已經有啲說話,話太勁,因為佢份人好低調。」

另外,Grace的表哥Eric接受電話訪問,坦言近日Grace承受不少壓力,及指兩人關係清白:「正常人冇做嘢咁耐,再做番嘢都會有壓力!(咁你會唔會避忌?)唔會,冇關係,繼續會幫佢接job!」

鍾意就快D Share啦!