網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年10月19日 星期一

楊思琦同已婚富商冇再聯絡 思琦,楊思琦,



【換車買兩伙】楊思琦同已婚富商冇再聯絡

2015-10-18 18:45:00



(攝影:沈建程)

楊思琦今日帶埋囡囡一齊去到九龍灣出席電影《最後一枝蠟筆》嘅優先場,出席嘉賓仲有蔡瀚億BabyJohn、鄭國江同李力持等,思琦早前被指搭上有家室富商後,即換七人車同購入兩個單位。

思琦今日再次澄清事件,叫大家唔使為佢擔心,佢話:「換車係因為之前架車用咗好耐,上年成績好啲,想獎勵自己,而且小朋友出入,架車闊落啲,媽咪出入都可以休息吓。」再問係咪請埋司機?思琦話:「唔好講,寫完之後司機都唔做,o依家要搵人,暫時我做埋司機。」佢解釋同富商只是傾合作,不過事後大家都冇再傾:「對方有太太同小朋友,所以根本唔成立(拍拖),絕對無呢件事。」

近期有唔少內地真人騷演出都邀請佢,思琦都傾緊,部份係講媽媽,有啲節目係想佢母女檔參與,思琦表示會睇吓內容再決定。

至於蔡瀚億被指花近百萬買車送畀經理人,佢話買車係方便工作,平日自己都鍾意搭公共交通工具,但每逢整好頭出去開工,就發覺逼完車會整亂髮型,所以決定買車作開工之用,問佢係咪賺咗好多?佢話:「唔係,手停口停,都係電影搵我,唔係我搵電影。」近期都有內地片商洽談,不過佢接拍之餘都會以香港為根基。



楊思琦表示換車係方便囡囡,同埋獎勵自己。



楊思琦今日帶埋囡囡出席活動。



BabyJohn話唔想迫車整亂個頭,所以買架車。



鍾意就快D Share啦!